حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات منتسب به اچ‌تی‌سی دیزایز ۱۰ پرو در آزمایش بنچمارک لو رفت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

دو شرکت اچ‌تی‌سی و گوگل برای عرضه‌ی دو مدل نکسوس جدید در سال جاری، باهم همکاری کرده‌اند اما به‌نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی نیز قصد دارد تا دستگاه‌های جدیدی را در سال جاری عرضه کند. انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو (HTC Desire 10 Pro) و اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ لایف‌استایل (HTC Desire 10 Lifestyle)، در چند هفته‌ی آینده از سوی این شرکت معرفی شوند. به‌تازگی مشخصات منتسب به اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو در آزمایش بنچمارک لو رفته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام دیزایر ۱۰ پرو در آزمایش بنچمارک GFXBench لو رفته و بعضی از مشخصات آن رویت شده است. این گوشی‌هوشمند، احتمالا با صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل معرفی خواهد شد. همچنین این دستگاه، دارای SoC اسنپدراگون ۸۲۰ با سی‌پی‌یو چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۵۳۰ است. در کنار اسنپدراگون ۸۲۰، اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو، چهار گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی خواهد داشت.

htc-desire-10-pro-specs-leaked-in-a-benchmark-test-507643-2

دوربین عقب این گوشی‌هوشمند، ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن، ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو، به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو و رابط‌کاربری سنس اچ‌تی‌سی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که دیزایر ۱۰ پرو اچ‌تی‌سی دارای قیمت بالاتری در مقایسه با دیزایر ۱۰ لایف‌استایل داشته باشد.

به‌تازگی، اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ لایف‌استایل در AnTuTu رویت و لیست بعضی از مشخصات آن منتشر شد. این دستگاه به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل و SoC اسنپدراگون ۴۰۰، با سی‌پی‌یو چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۳۵۰ مجهز شده است. همچنین دیزایر ۱۰ لایف‌استایل، رم دو گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی خواهد داشت.

دوربین عقب این گوشی، ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن، ۵ مگاپیکسل خواهد بود. دیزایر ۱۰ لایف‌استایل اچ‌تی‌سی همانند دیزایر ۱۰ پرو، با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو و یک اسکنر اثرانگشت در عقب گوشی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/htc-desire-10-pro-specs-leaked-in-a-benchmark-test-507643.shtml” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehdi_ss190

:scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی