حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات مدل رده‌بالای شیائومی می نوت ۲ با صفحه‌نمایش لبه منحنی فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 15 دیدگاه | مطالب ترنجی

دو ماه پیش، شایعاتی مبنی بر طراحی و توسعه یک پرچم‌دار جدید از سوی شیائومی، منتشر شد؛ مدتی بعد، اعلام شد که شیائومی در ابتدا، گوشی رده‌بالای شیائومی می نوت ۲ را به بازار عرضه خواهد کرد و تا پایان سال جاری میلادی، شیائومی می ۵ اس را رونمایی می‌کند. با این‌حال، به تازگی، مشخصات نهایی شیائومی می نوت ۲ با رندری از این فبلت پرچم‌‌دار فاش شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

پست تازه منتشرشده در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین، شیائومی می نوت ۲ را با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه و شیشه سه‌بعدی نشان می‌دهد. اطلاعات منتشرشده از این نسخه از شیائومی می نوت ۲، به‌نظر می‌رسد که مدل رده‌بالای این گوشی را نشان می‌دهد.

اطلاعات به‌دست‌آمده، نشان می‌دهد که شیائومی می نوت ۲ به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شده است و شش گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات‌ فاش‌شده برای این محصول به شمار می‌رود.

Mi-Note-2-render

صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی OLED، دکمه Home که حسگر اثرانگشت را با خود یدک می‌کشد و دوربین دوگانه برای شیائومی می نوت ۲ ذکر شده است. شایعات، مدعی هستند که شیائومی ردمی نوت ۲ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، به قیمت ۴۲۳ دلار به بازار عرضه خواهد شد. مدل ۶۴ گیگابایتی شیائومی می نوت ۲ با همان مقدار حافظه (شش گیگابایت حافظه رم) به قیمت ۳۷۷ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

این شایعه، در حالی منتشر شده است که پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر عرضه شیائومی می نوت ۲ در چهار مدل مختلف منتشر شده بود. پیش‌تر، اعلام شد که مدل پایه شیائومی می نوت ۲ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی، چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و به قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۷۶ دلار) به فروش خواهد رسید. با این‌حال، شایعه تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که شیائومی می نوت ۲ از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی استفاده می‌کند؛ عرضه یک محصول در چندین مدل مختلف که اندازه صفحه‌نمایش آن‌ها با یک‌دیگر اختلاف داشته باشد، غیرممکن است. بنابراین، شایعات پیشین صحت نداشته است.

علاوه‌براین، قیمتی نزدیک به ۵۲۶ دلار برای قدرت‌‎مندترین مدل شیائومی می نوت ۲ فاش شده بود؛ این در حالی است که شایعات جدید از یک برچسب قیمتی ۴۲۰ دلاری برای این محصول حکایت داشته‌اند. هرچند در حال‌حاضر، واکنش رسمی شیائومی به شایعات منتشرشده، مشخص نیست اما برای اطلاع، باید گفت که پیش‌تر، اعلام شد گوشی شیائومی می نوت ۲ و می ۵s با قیمت بیشتری عرضه خواهد شد و به همین جهت، انتظار می‌رفت که شیائومی می نوت ۲ با قیمتی نزدیک‌تر به محصولات هوآوی و سایر شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند، عرضه شود. به‌نظر شما، شیائومی می نوت ۲ در نهایت، مانند محصولات دیگر شیائومی قیمت‌گذاری می‌شود یا شیائومی، سیاست قیمت‌گذاری محصولات آینده خود را به سازندگان مطرح بازار گوشی‌های هوشمند، نزدیک خواهد کرد؟

 [su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/21/mi-note-2-render-shows/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

نمای جلو اس ۷ اج نمای پشت نوت ۵ البته ناگفته نماند که واقعا قشنگه

mr.veyani

وای خدا

mr.veyani

اون زمان چی بوده واقعا خوب بود ها

mr.veyani

واقعا اون موقع ها فقط گوشی سام نایس بود خدایی تا اوایل ۲۰۱۹

mr.veyani

یادش بخیر من یه گوشی j5داشتم ۲۰۱۶ خیلی خفن بود خدایی خیلی تک بود اصلا خیلی مدل 3Gتو دنیا کم بود چه برسه ایران

mr.veyani

فروشنده بی وجدان به اسم ۴Gبهم انداخته بود منم ۶ ماه بعد فهمیدم

mr.veyani

بد بختی کاری هم ازم بر نیومد و نگه داشتمش ولی خیلی خوشدست و سگ جون بود

mr.veyani

همش گیم میزدم با هاش و آخرش هم خراب شد و ۹ماهگوشی نداشتم تا اینکه تو ۲۰۲۱ رفتم و

mr.veyani

Poco x3 NFCخریدم و الآنم دارم با اون تایپ میکنم و خدایی کار با سامسونگ خیلی خوب بود برام و الان هم بخاطر گیمر بودن و مشخصات عالی این گوشی رو گرفتم و به نظرم سام بد داره قیمت میده چون

mr.veyani

خدایی الان با ده تومن چون گیمر هستم و بدون. تعصب هم شیا خیلی خوب داره تو قیمت عمل میکنه
و من با ده تومن
به جای a52s

Pocof3
برمیدارم درسته دوربین خوب و ip67 اون رو نداره ولی

mr.veyani

تو بقیه جنبه ها خیلی بهتر عمل کرده و خیلی بالاتر هست که عالیه البته خدایی بدون تعصب میگم ما با تعصب کاری هم به رابط کاربری ندارم چون

mr.veyani

سلیقه ای است و نمیشه چیزی بهش گفت باک هم که همه دارن یکی بیشتر یکی کمتر من تا الان تو ۱ سال یه باگ دیدم همین
و تمام.

mr.veyani

هدف من تو این داستان خودم این بود که اولین نفری باشم که اولین پست تلگرام ترنجی رو بالا بیارم و کیف کونم

سینا عطایی

شما موفق شدید 😇

mr.veyani

خودم هم. میدونم خل هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی