حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی شیائومی Mi Note 2 فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | حتما بخوانید، شایعات، شیائومی

انتظار می‌رود شیائومی هفته‌ی آینده طی مراسمی از Mi Note 2 رونمایی کند، اما به لطف شبکه اجتماعی چینی Webio نیازی نیست تا هفته‌ی آینده منتظر باشیم تا از مشخصات پرچم‌دار بعدی این شرکت مطلع شویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مشخصات این دستگاه را برایتان فاش کنیم.

بر اساس تصاویری که منتشرشده Mi Note 2 یک گوشی هوشمند پرقدرت خواهد بود. چیپست پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ در کنار حافظه‌ی رم تا ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت عملیات پردازش را بر عهده خواهند گرفت. دوربین دوگانه‌ی پشتی این گوشی با یک سنسور ۲۳ مگاپیکسلی سونی IMX318 در کنار یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX378 ساخته شده است.

صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Mi Note 2 با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و با استفاده از پنل Super AMOLED در کنار سیستم لمسی حساس به میزان فشار Force Touch تولید شده است. دوربین سلفی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی بوده و باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری انرژی موردنیاز گوشی را تأمین می‌کند؛ علاوه بر همه‌ی این‌ها به‌منظور افزایش امنیت Mi Note 2 از اسکنر عنبیه چشم نیز برخوردار بود و همچنین از سنسور تشخیص اثر انگشت مافوق صوت که توسط کوآلکام ساخته‌شده نیز در زیر صفحه‌نمایش خود بهره می‌برد.

مدل پایه‌ی این دستگاه با ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و قیمتی ۴۱۵ دلاری خواهد داشت، اما مدل گران‌تر Mi Note 2 که ۴۴۵ دلار قیمت دارد از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار خواهد بود.

۳

 [button type=”link” link=”http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/10/20/13345140/xiaomi-mi-note-2-specs-leaked” size=”btn-medium”]theverge[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alibitaraf

انتظار مشخصات بیشتری داشتیم، حافظه ۲۵۶ دوربین ۱۶ دوگانه با همین لنز و مشخصات، پردازنده اسنپ ۸۳۰
راستی صفحه نمایش نسخه ۱۲۸ اج نیست؟ اگر اج باشه میخرمش اگه نباشه میرم mi 5s plus میخرم

Adroit

اتفاقا به نظرم مشخصاتش عالیه… البته روی کاغذ
اگه در عمل خوب باشه حتما میخرم نسخه ۱۲۸ رو
اینو s8 دو انتخاب منن… حالا ببینیم کدومشون

Mohamad

پس صفحه اج چی شد؟فقط خدا کنه پنل امولدش خوب باشه ومهمترازهمه بهینه باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش