حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تلفن هوشمند گلکسی C9 در Geekbench رویت شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

چند ماهی می‌شود که سامسونگ از سری جدیدی از تلفن‌های هوشمند خود به نام گلکسی C رونمایی کرده است که وجه تمایز اصلی آن با سایر محصولات این شرکت، استفاده از بدنه کاملا فلزی است. درحال حاضر دو مدل گلکسی C5 و C7 به بازار عرضه شده اند، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد عضو دیگری را با نام گلکسی C9  به این سری تازه نفس اضافه کند. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

چند روز پیش در وبسایت هندی Zauba، جزئیاتی از یک تلفن هوشمند جدید از سوی سامسونگ منتشر شد؛ این وبسایت اعلام کرد که این یک تلفن هوشمند با صفحه نمایشی ۶ اینچی بوده و احتمالا عضو سری C این شرکت خواهد بود. حال امروز، مشخصات نسبتا کامل تلفن هوشمند گلکسی C9 در Geekbench رویت شده است که جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد. براساس این اطلاعات، گلکسی C9 به یک چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ مجهز شده است که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ادرنو ۵۱۰ می‌باشد. این پردازنده در آزمایش تک هسته‌ای، امتیاز ۱۳۰۴ و در آزمایش چند هسته‌ای، امتیاز ۴۳۶۶ را به دست آورده است.

gb9-1

از سایر مشخصات لو رفته از گلکسی C9 می‌توان به استفاده از ۶ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد که احتمالا بیشترین میزان رم استفاده شده در یک محصول سامسونگ است. اندروید ۶٫۰٫۱ نیز به صورت پیش فرض همراه این تلفن هوشمند بزرگ خواهد شد که البته دیگر کمی قدیمی به نظر می‌رسد؛ هرچند احتمالا در آینده شاهد بروزرسانی اندروید ۷ یا همان نوقا خواهیم بود. انتظار می‌رود که گلکسی C9 طی ماه‌های آتی توسط کره‌ای ها روانه بازار شود.

نظر شما چیست؟ شما چه انتظاراتی از گلکسی C9 دارید؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-C9-hits-Geekbench-with-6GB-of-RAM_id85815″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
t.t

سامسونگ هم گوشی هاش همه شبیه هم هستند!کلا همه شرکت ها زدند توی تکرار مکرراتشون..

raminrx7

lg تکرار مکررات نکرد! حاصلش شد g5!
پ.ن تکرار مکررات ین عینا همونجور باشه دیگه! ولی اگه دقت کنی همه شرکتا یه زبان طراحی دارن که هر نسل دارن ارتقاع میدن

Mosayeb_s

در تست انتوتو هم مشخص شده که دوربین عقب و جلو ۱۶ مگاپیکسله و خافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
اگر قیمتی به اندازه ۲۶۰۰ یوان براش در نظر بگیره احتمالا توی چین پرفروش میشه
با توجه به قیمت گذاری جدید سامسونگ توی on7 2016 که با صفحه فول اچ دی و ۳گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی قیمت ۱۶۰۰ یوان رو براش تعیین کرد اینم میتونه ۲۶۰۰ یوان رو براش در نظر بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs