حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا با لومیای جدیدی روبه‌رو هستیم؟ مشخصات احتمالی لومیا ۸۵۰ را ببینید

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

سری ۸۰۰ یکی از سری‌های بی‌نقص لومیا است و نزدیک‌ترین مشخصات را به سری ۹۰۰ دارد. در طول تاریخ سری لومیا شاهد شباهت مشخصاتی و البته ساختاری لومیا ۸۰۰ با ۹۰۰ (البته این دو گوشی استثنا بودند. ابتدا لومیا ۸۰۰ آمد و بعد لومیا ۹۰۰ معرفی شد) ٬ شباهت عجیب لومیا ۹۲۰ و ۸۲۰ و هم‌چنین روح یکسان لومیا ۹۳۰ و ۸۳۰ نیز بودیم. اگر لومیاسازان بر عقاید خود هنوز هم استوار باشند باید منتظر لومیای جدیدی باشیم. لومیایی که بعد از سری ۹۰۰ معرفی می‌شود و جانشین سری ۸۰۰ می‌شود.

با ترنجی همراه باشید…

همانطور که در مقدمه ذکر کردیم سری ۸۰۰ در واقع سری شبه پرچمدار لومیا نام دارد. نوکیا (البته در زمان معرفی لومیا ۸۳۰ سکان هدایت لومیا در دستان مایکروسافت بود و فقط اسم این گوشی به نوکیا مزین شد) از لومیا ۸۳۰ با نام پرچمدار اقتصادی نام‌ برد و حتی آن‌را با سامسونگ گلکسی اس۵ و اپل آیفون ۵اس مقایسه کرد. این گوشی بسیاری از امکانات لومیا ۹۳۰ را به ارث برده‌ و از همان فریم فلزی زیبا در قابش بهره می‌برد. اما از لومیا ۸۵۰ چه خبر؟

Nokia-Lumia-830

لو رفتن اطلاعاتی از لومیا ۸۵۰ دور از ذهن نیست ٬ به‌خصوص زمانی که لومیا ۹۵۰ معرفی شده است. امروز مشخصات یک گوشی که از ویندوزفون استفاده می‌کند توسط منبع معتبر gfxbench فاش شده که خبر از یک گوشی ویندوزی با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن Full HD و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ می‌دهد.

Quanta-MTP8952

این گوشی که از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ بهره‌ می‌برد به همراه دایرکت ایکس ۱۱ یک تجربه‌ی خوب گرافیکی را به ارمغان می‌آورد. لومیای جدید ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه دو گیگابایت رم دارد (تنها ۰٫۹ گیگابایت در دسترس است) و این مشخصات برای اجرای بی‌نقص ویندوز ۱۰ موبایل بسیار مناسب است. دوربین جلوی این گوشی ۰٫۹ مگاپیکسل است که این تعداد پیکسل ما را به یاد دوربین جلوی لومیا ۸۳۰ می‌اندازد.

هنوز هیج مشخصات دیگری از این گوشی که با نام Quanta MTP8952 در بنچمارک‌ها ظاهر شده است در دسترس نیست. به نظر شما این گوشی لومیا ۸۵۰ است یا لومیا ۷۵۰؟ نظر خود را با ترنجی به اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/new-mystery-mid-range-windows-phone-pops-up-on-benchmarking-site/” target=”blank” background=”#159f84″]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
..::SADEQ::..

برای یک میانرده ویندوزی مشخصات خوبی داره، نمایشگرش قطعا با توجه با نسل قبلی همون ۸۳۰ از دقت رنگ فوق العاده بالایی برخوردار هستش،و دوربینم که دیگه نمیگم چیزی..خودتون بهتر میدونین ۱۰ مگاپیکسلی ۸۳۰ …زد۳ ۲۰ مگاپیکسلی رو زد و میزنه…طراحی هم که خب خداکنه امضا محصولات نوکیا باشه….

یه بالارده در نقش میانرده… :mail:

mohsen930

امید به بازگشت فریم آلومینیومی

Mohammad M/A

میگم دلیل اینکه هر چی به بازار میاد با سونی مقایسه میکنید چیه؟؟!!
فعلا که یه نماینده قوی داریم…
که واقعا با بنچمارک ۶۷تاش منو سورپرایز کرده…فک کنم شماهم سورپرایز شدین که هرچی گوشی میبینید به سونی ربطش میدید!!! :yahoo:

shahab

چقدر ۸۳۰ خوشگله ^_^ یکی هم نمیخره ببینمیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com