حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات‌فنی تبلت جدید گلکسی تب E سامسونگ، منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

سامسونگ قصد دارد با معرفی چند تبلت تازه از سری گلکسی E، این خانواده را برای سال آینده به‌روز نماید. به‌تازگی، مشخصات‌فنی SM-T280 فاش شده است. همراه ترنجی باشید.

هنگامی‌که بحث گوشی‌های‌هوشمند به‌میان می‌آید، سامسونگ به‌عنوان یک سازنده موفق که هرساله، مدل‌های متفاوتی را به‌بازار عرضه می‌کند، شناخته می‌شود. این شیوه، باعث می‌شود تا طیف گسترده‌تری از کاربران، محصولات سامسونگ را خریداری نمایند. در واقع به‌دلیل موفقیت نسبی این روش، سامسونگ چنین سیاستی را در قبال تبلت‌های خود نیز به‌کار می‌گیرد. البته بازار تبلت‌ها، به‌طور کلی با کاهش تقاضا روبه‌رو شده ولی سامسونگ نسبت به سازندگان دیگر، در این زمینه با ارایه محصولات متنوع‌تر نظیر تبلت‌های پرچم‌دار و حتی خیلی‌بزرگ، موفق بوده است.

در طی چند هفته گذشته، گزارشی مبنی بر انتشار نسخه‌های جدیدی از تبلت‌های میان‌رده سری E سامسونگ منتشر شد. اگرچه در آن زمان، تنها اطلاعات کمی منتشر شده بود و تنها، می‌دانستیم که یک مدل با وای‌فای و مدل دیگر، با پشتیبانی از وای‌فای و شبکه‌های مخابراتی ارایه می‌شود. اولین مدل، SM-T280 تنها از وای‌فای پشتیبانی می‌کند و برای مدل دوم یعنی SM-T285، پشتیبانی از وای‌فای و شبکه‌های مخابراتی درنظر گرفته شده است.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، به‌تازگی، اطلاعات بیشتری از مدل SM-T280 در دو بنچمارک Geekbench و GFXBench منتشر شده است. مدل SM-T280 با یک نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ ارایه می‎‌شود. یک تراشه چهارهسته‌ای Spreadtrum با شماره‌مدل SC8830 این تبلت را قدرت می‌بخشد؛ فرکانس هرهسته، برروی ۱٫۳ گیگاهرتز کلاک شده است. واحد گرافیکی SM-T280، از نوع ARM Mali-400 بوده و میزان حافظه‌رم این تبلت ۲ گیگابایت است؛ البته در بخش مشخصات این تبلت، ۱٫۴ گیگابایت برای حافظه‌رم ذکر شده.

samsung-sm-t280-benchmarks-geekbench

در بخش عکس‌برداری، تبلت خوش‌قیمت سامسونگ به یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی VGA مجهز شده است. فضای‌ ذخیره‌سازی این تبلت، احتمالاً ۸ گیگابایت خواهد بود؛ اگرچه تنها ۴٫۸ گیگابایت اعلام شده و هنوز مشخص نیست که امکان ارتقاء این حافظه برای کاربران میسر است یا خیر. متاسفانه، اطلاعاتی از میزان ظرفیت باتری تبلت جدید سامسونگ در دسترس نیست اما نسخه ۵٫۱٫۱ سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ، این تبلت را همراهی می‌کند.

samsung-sm-t280-benchmarks-gfxbench

تبلت جدید سامسونگ با شماره‌مدل SM-T280، در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای،    به‌ترتیب موفق به دریافت امتیاز ۳۴۵ و ۱۰۶۳ شده است. هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان‎عرضه این تبلت مشخص نشده است اما باتوجه به مشخصات فوق، انتظار می‌رود سامسونگ، این تبلت را با قیمت بسیار مناسبی برای رقابت با دیگر سازندگان معرفی نماید.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/12/samsung-galaxy-tab-e-successor-spotted-on-gfx-bench-geekbench.html” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید 7

یه روز نشد بیام تو این سایت و محصول جدید سامسونگ رو نبینم :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی