حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر گوگل کروم به پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی، ویستا و مک ۱۰٫۶، ۱۰٫۷ و ۱۰٫۸ در سال ۲۰۱۶ خاتمه خواهد داد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در ماه مرداد، شاهد عرضه رسمی نسخه‌ی جدید ویندوز یعنی ویندوز ۱۰ بودیم؛ سیستم‌عامل جدید مایکروسافت، بر روی پی‌سی‌ها، تبلت‌ها، اسمارت‌فون‌ها و غیره قابل نصب است و جالب است بدانید که ویندوز ۱۰، هم‌اکنون بر روی ۸ درصد از پی‌سی‌ها نصب شده است. عرضه سیستم‌عامل جدید مایکروسافت، فرصتی برای گوگل شده تا به پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های قدیمی در مرورگر گوگل کروم خاتمه دهد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گوگل امروز اعلام کرد که مرورگر کروم به پشتیبانی از سیستم‌عامل قدیمی ویندوز ایکس‌پی در ۱ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۱ دی ۱۳۹۴) خاتمه خواهد داد. همچنین مرورگر کروم تا آوریل ۲۰۱۶ (فروردین ۱۳۹۵) از ویندوز ویستا و مک اواس ایکس ۱۰٫۶، ۱۰٫۷ و ۱۰٫۸ پشتیبانی خواهد کرد. گوگل اطلاعات بیشتری را در سایت رسمی کروم منتشر کرد:

در اوایل سال جاری، اعلام کردیم که گوگل کروم، تا پایان ۲۰۱۵ از ویندوز ایکس‌پی پشتیبانی خواهد کرد. ما شدیدا کاربران را به به‌روزرسانی از سیستم‌‎عامل‌‎های پشتیبانی‌نشده مانند ویندوز ایکس‌پی به سیستم‌عامل‌هایی که هم‌اکنون پشتیبانی می‌شوند و امن هستند، تشویق می‌کنیم. این سیستم‌عامل‌های قدیمی، دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم را دریافت نمی‌کنند و به ویروس‌ها و بدافزارهای بیشتری آلوده می‌شوند.

امروز، پایان پشتیبانی کروم از ویندوز ایکس‌پی، ویندوز ویستا و مک اواس ایکس ۱۰٫۶، ۱۰٫۷ و ۱۰٫۸ را اعلام می‌کنیم؛ این سیستم‌عامل‌ها، دیگر توسط مایکروسافت یا اپل پشتیبانی نمی‌شوند. از آوریل ۲۰۱۶ (فروردین ۱۳۹۵)، این سیستم‌عامل‌ها دیگر به‌روزرسانی‌های جدید کروم را دریافت نخواهند کرد اما کروم، هنوز هم می‌تواند بر روی آن‌ها اجرا شود.

نظر شما چیست؟ آیا هنوز هم از مرورگر گوگل کروم بر روی سیستم‌عامل‌های قدیمی استفاده می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/google-chrome-browser-will-stop-supporting-older-windows-xp-vista-mac-10-6-10-7-and-10-8-in-2016-11-11-2015/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی