حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مردی که پکن را با یک جت پک دور زد!

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

پلک نزنید چون ممکن است این کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای از پرواز این مرد به کمک جت پک را از دست بدهید. آقای نیک ماکومبر برای اولین بار به صورت عمومی با جت پکGoFast پرواز کرده و تجربیاتش را درباره این لحظات شگفت‌انگیز معلق بودن با دیگران به اشتراک گذاشته است. نیک در ۱۱ جولای برای چند دقیقه پرواز کرد و به صورتی کاملاً ایمن فرود آمد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این مرد و جت پکش بیشتر بدانیم.

نیک دراین‌باره می‌گوید

[su_quote]پرواز با جت پک حسی مانند دوچرخه‌سواری در آسمان دارد. مثل این است که دو موشک به پشت شما چسبیده شده باشند و هر طرف که آن را بگیرید به آن طرف می‌روید. من مثل یک پرنده شده‌ام، آنجایی را که می‌خواهم بروم می بینم و به راحتی می‌روم.[/su_quote]

در آخرین پرواز نیک حدود ۱۰۰۰ شهروند چینی شاهد پرواز نیک به کمک چت پکش بودند. لازم به ذکر است که این جت پک از سوخت هیدروژن پری اکسید استفاده می کند البته خوب است بدانید این دستگاه هنوز هم به صورت کامل آماده نیست و نیاز به کمی تغییرات و اصلاحات دارد تا بتواند به کالایی تجاری تبدیل شود. نسخه اصلاح نشده این دستگاه که در ویدیو زیر مشاهده می کنید توانایی پرواز برای مدت زمان ۳۰ ثانیه فراهم می‌کند که طبق محاسبات یک خبرگزاری چینی با این مدت‌زمان می‌توان حدود ۸۰۰ متر حرکت کرد.

تروی ویجری، طراح این جت پک اعلام کرده که هم‌اکنون در حال کار روی نمونه دوم از این جت پک است که بر اساس موتورهای توربینی ساخته شده و توانایی پرواز به مدت ۳۰ دقیقه را داراست. تا زمانی که جت پک دوم آماده شود تنها کاری که می‌توانیم بکنیم مشاهده ویدیو زیر است. نظرات خود را درباره این جت پک شگفت‎انگیز و این گام بزرگ در صنعت هوانوردی با ما در میان بگذارید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/zQuax[/aparat]

[su_button url=”http://www.techradar.com/us/news/world-of-tech/watch-this-guy-fly-a-jetpack-around-beijing-1299254″ target=”blank” background=”#46bfb1″]Techradar[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....