حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مردی که «آیفون ۷» شد!

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سبک زندگی

حاضرید برای برنده شدن گوشی تلفن هوشمند چه قدر از خودتان مایه بگذارید؟

یک شرکت کامپیوتری در کیف، پایتخت اکراین، قول داد به پنج نفر اولی که نام خود را به طور قانونی تغییر داده و آیفون ۷ بگذارند یک دستگاه گوشی آیفون ۷ ساخت شرکت اپل به رایگان اهدا کند.

به دنبال این فراخوان یک شهروند اکراینی به نام الکساندر تیورین ۲۰ ساله به شکل ثبتی و رسمی نامش را در شناسنامه به «آیفون سیم»  (سیم به معنی هفت) تغییر داد و روز جمعه هفته‌ای که گذشت صاحب یک دستگاه آیفون ۷ مجانی شد.

با توجه به وضعیت مالی این روزهای آدم‌ها شاید هر کس دیگری هم باشد پیش خودش فکر‌ ‌کند دیوانگی محض است اگر در این مسابقه شرکت نکنم و صاحب چنین جایزه‌ای نشوم!

در اکراین گوشی تلفن همراه آیفون ۷ به قیمت ۸۵۰ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. در حالی که تغییر نام آدم‌ها در این کشور ۲ دلار بیشتر آب نمی‌‌خورد.

اکنون دوستان و خانواده «سیم» به تازگی و با اعلام این خبر متوجه شده‌اند که او در این مسابقه شرکت کرده و نامش را تغییر داده است.

تتینا پانینا، خواهر آیفون سیم، در این باره گفته: «خیلی سخت است آدم بپذیرد که حقیقت خودش را عوض کند. هر کسی در این دنیا به دنبال این است که خودش باشد. حتما این هم یکی از همان شیوه‌ها است.»

تیورین گفته هیچ دلش نمی‌خواهد که در آینده فرزندانش او را با نام آیفون ۷ صدا بزنند. بنابراین تصمیم گرفته تا دوباره به نام سابق خود یعنی الکساندر تیورین برگردد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Man-changes-his-name-to-iPhone-7-so-that-he-can-win-one_id87212″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi.seyyed.akbari

خخخخ عجب کشوری دارن
اینجا بری ثبت احوال یکم اسم نا اشنا بگی قبول نمیکنن
ولی خداییش اگه فرهنگشون مثل ایران اگه باشه بد بختش میکنن چون هم که رسانه ای شده همه میشناین میگن سلام ایفون ۷ ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار