حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر‌عامل اچ‌تی‌سی می‌گوید One A9 می‌تواند جایگزین خوبی برای اپل آیفون باشد!

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

عنوان را درست خوانده‌اید. از قدیم گفتند برای رقابت بازاری نیز که شده، خود را بزرگ‌تر ازآنچه هستی نشان بده بالاخره یا می‌گیرد و یا به‌آرامی رد می‌شود. این داستان اچ‌تی‌سی و رونمایی از دستگاه جدید A9 است که تقریباً ۷ ساعت دیگر رسمی خواهد بود. تصاویر کامل این دستگاه منتشرشده است و شما خبرهای تکمیلی آن را در ترنجی دنبال کرده‌اید. مراسم نیویورک صحبت‌های زیادی در پی دارد و این صحبت‌های اخیر ما را بیشتر به رونمایی از دستگاه جدید اچ‌تی‌سی امیدوار کرد. در ادامه همراه باشید.

“موازنه بین زیبایی، عملکرد و سادگی”

این شعار اچ‌تی‌سی برای رونمایی از دستگاه جدید خود خواهد بود. Cher Wang اعلام کرد که اچ‌تی‌سی وان A9 می‌تواند جایگزین خوبی برای اپل آیفون باشد. اینکه دلیل این جایگزینی چه موردی می‌تواند باشد جای سؤال دارد اما به نظر شما صرفاً ظاهر یک اسمارت‌فون می‌تواند دلیلی بر انتخاب جایگزین باشد؟ ظاهر A9 همانطور که خودتان شاهد هستید تشابه زیادی به اپل آیفون ۶ دارد و به نظر می‌ٰرسد آیفون اندرودی تولید کرده باشد. درهرصورت این ادعای بسیار بزرگی برای اچ‌تی‌سی است زیرا فروش آیفون ازنظر تعداد در یک هفته بیشتر از فروش کلی در یک سال برای اچ‌تی‌سی (با اغراق) خواهد بود. از جهتی دیگر می‌توان این را در نظر گرفت که این تصاویر از دور این‌چنین به نظر می‌رسد و شاید در واقعیت با دستگاهی بسیار خوش‌تراش و خوش‌ساخت روبه‌رو هستیم که می‌تواند رقابت بسیار زیادی با دیگر دستگاه‌ها داشته باشد. در دنیای اندروید و مخصوصاً برای اچ‌تی‌سی اصلاح یک سری موارد به‌صورت کلی حتی می‌تواند برگ برنده این شرکت به‌حساب بیاید اما این شرکت تایوانی دران کوتاهی زیادی داشته است.

Two-new-leaks-confirm-Android-6.0-will-be-pre-installed-on-the-HTC-One-A9.jpg-2

octa-core Snapdragon 617 همراه با ۳ گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگایپکسلی ازجمله مشخصات کلیدی این محصول به‌حساب می‌آید. نظر شما چیست؟ آیا رقابت شدیدی شروع خواهد شد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-CEO-says-the-One-A9-will-be-a-good-alternative-to-Apples-iPhones_id74879″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bvb

روی کاغد که جایگزینه خوبی برای آیفون ۵ اس شاید منظورش اون بوده شایدم همه این عکسا و مشخصات الکیه یهویی یه موبایل فوق قوی و فوق خوش ساخت رو بشه و مثل ام۷ غوغا کنه در هر صورت بازی مرگ و زندگیه برای اچ تی سی

mostafasaeedix

هخخخخخخخخخگخخخخخخخخ :bye:

ahmadreza1331

واقعا با این طراحی زشت ، سخت افزار خیلی ضعیف برای اندروید ‌، دوربین ضعیف و …
میخواد جایگزین آیفون باشه ؟؟
خدایی حرف خنده داری زده .طراحیش درسته اول برا خود اچ تی سی بوده اون خط و دیزاین ولی خب الان با اون دکمه ی هوم که بیشتر شبیه اسباب بازیه و کاربردی نداره گوشیو خیلی زشت کرده .
سخت افزارشم برا اندروید حداقل خیلی کمه ( نکنه اچ تی سی فک کرده با این مشخصات تقریبا هم رده ی آیفونه با اون سیستم عاملش )
دوربینش هم ک چیزی نگم بهتره .
خنده داره حرف مدیر عامل اچ تی سی .
واقعا حقشه ورشکست شه !

REZA

فک کنم یه ماهی با این گوشی کار کردی که نظر کامل دادی!!

ahmadreza1331

کار نمیخواد باهاش کنی دوست من !
طراحیش حالا خودمونیم از آیفون قشنگ تر هست ؟؟ ( در ضمن همین اول بگم طرفدار سونیم و از اپلم دل خوشی ندارم ولی حرف مدیر عامل اچ تی سی واقعا خنده داره ! )
اول اینکه این به عنوان پرچمدار معرفی شده ولی سخت افزارش اندازه یه میان رده هست .( اچ تی سی فکر کرده سیستم عاملش بهینه هست که میخواد رم ۲مثه آیفون بذاره و بگه پرچمداره ! ) و طراحیش هم که از میان رده های هر شرکتی زشت تره .
دوربینش هم که ام ۹ که پرچمدار بود چنگی به دل نمیزد این که دیگه جای خود داره و آیفون ها هم همیشه در دوربین یکی از بهترین ها بودن .

H.Et

وای خدا تو کانال واسه این خبر یه علامت پوکر فیس بود کلی خندیدم خدایی باحال بود :yahoo: :yahoo:

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این همونیه که مراسم M9 افتضاح رو انداخت ۲ ساعت جلو تر از سامسونگ :yes:
اعتماد به نفس خوبی داره :yahoo:

همونیه که کل مراسمشون یه هفته پیش از برگزاری لو رفته بود، از قیمت بگیر تا لنز توشیبا و طراحی و سنس جدید. اونوقت تو توییتر نوشته بود “شما هیچ چیز در مورد مراسم ما نمیدانید” :whistle: :whistle:

AMIR 2311

نمیدونم همه شرکت ها خودشونو با اپل مقایسه میکنن شما کار خودتونو بکنین به اپل چکار دارین اخه.

Hamidlali

خیلی هم گوشی بدی نیست به نظر من که قشنگه…
هر چند که ممکنه کاملا سلیقه ای باشه. البته باید با یه قیمت مناسب بده وگرنه نباید امید داشته به فروش خوب…
کاش این داستان دوربین حل شده باشه چون واقعا چند ساله این موضوع توی گوشی های این شرکت ضعیف عمل شده…

Ari khan

لامصب آیفون رو معرفی کردی میخوای جایگزین مناسبی نباشه؟؟؟؟ :negative:
فک کنم باید کم کم با HTC خداحافظی کنیم…. 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....