حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل شرکت پست خبر داد؛ امکان خرید از وبسایت های آمازون و eBay بزودی امکان پذیر می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

بالاخره توافق نامه ۵+۱ امضا شد و طرفداران دنیای تکنولوژی با هزاران آرزو، چشم به دل ورود کمپانی های بزرگ به کشورمان، ایران بودند. پس از تلاش های اپل برای ورود به ایران و علاقه مک‌دونالدز برای بازار ایران و اعلام بانک ها مبنی بر اتصال شبکه ی شتاب به ویزا و مسترکارت، گویا به زودی قادر خواهیم بود از آمازون و eBay خرید کنیم. مدیرعامل شرکت پست به طور رسمی در گفتگو با دنیای اقتصاد در کنار صحبت های دیگر، به این مورد نیز اشاره کردند.

آمازون بزرگ ترین خرده فروشی جهان است و eBay نیز، یکی از مراجعی است که کاربران می‌توانند وسایل دست دوم خود را به فروش برسانند؛ اما هیچ کدام از این دو کسب و کار در ایران حضور نداشتند و کاربران ایرانی نمی‌توانستند به راحتی از این وبسایت ها خرید کنند. اما گویا قرار است این امکان بزودی و طی ماه های آینده عملی شود.

حسین مهری مدیر عامل شرکت پست، به روزنامه دنیای اقصاد به موارد مختلفی اشاره کرد که یکی از آن ها، امکان خرید از وبسایت های خارجی در آینده بود. وی در این باره گفت:

با مشارکت بخش خصوصی به بحث خرید اینترنتی از فروشگاه‌های خارجی ورود پیدا کردیم. یک شرکت با eBay قرارداد بسته که امکان خرید مردم از این سایت فراهم می‌شود که از مهرماه صورت خواهد گرفت. یک شرکت دیگر با آمازون و علی‌بابا قرارداد بسته که مردم ایران بتوانند از این سایت‌ها خرید کنند.

درصورتی که این گونه شود، به نظر می‌رسد تحولی در کسب و کار ایرانیان رخ دهد. البته درصورتی که تحویل فوری داشته باشیم و به ۱ ماه تا ۲ ماه موکول نشود.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.donya-e-eqtesad.com/news/920135/” target=”blank” background=”#159f84″]donya-e-eqtesad[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Apadana

wtf ?? what the FAZ?

Cortex

اگه بشه چی میشه …. عااااالیه…..مخصوصا امازون….ولی برادران گمرک همیشه حاضرند

master

خیلی خوبه
امیدوارم محدودیت قطعات حساس و پیشرفته هم رفع بشه

amirm

افرین به حسین مهری پسر عموی خودم.دوستان باورتون میشه این پیشنهادرو من بهش گفتم اونم تایید کرد.اون دوستی هم که گفته اگه بشه چی میشه؟دوست عزیز مطمئن باش میشه. 🙂 :good: :bye: 😉

میلاد

دوست عزیز محموله پستی گمرکی ندارد جهت اطلاع … گوشی همراه گمرکی نداره شما تا حالا ندیدین افرادی که میرن مکه یا ترکیه گوشی میارن البته به طور محدود مثلا نهایتا دوتا … یا اینکه اگه قیمت جهانی مثلا اس ۶ نگاه کنی و بخای به تومن حساب کنی از قیمت داخل بیشتر هست اگه گمرکی داشت گرونتر میشد نه ارزونتر

Samsung--Electronics

اگه شتاب درست شه ، واااااااااااااااای :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: خیلی دوست دارم از آمازون و ebay چیزی بگیرم.
فقط نیان بگن باید براش مالیات بدی :yes: :yes: :whistle: :whistle:

riofarina

پول پستش اونقدری میشه که از همین دیجیکالا بخریم.
نمیدونم چه خبره ولی ترنجی جان یکم کم کار شدین!!!خبری در راه است آیا….

Samsung--Electronics

برسی نوت ۵ :mail: :mail: :mail: :mail:

احمد

من هنوز نفهمیدم چه جوری پول کمرک هم حساب میکنن؟مثلا یه ایفون بگیرم همینجوری که نمیفرستن باید عوارضشو بدیم

میلاد

یه مدل گوشی و یا تبلت میشه معرفی کنی که گمرکی داشته باشه ؟؟؟

احمد

میلاد جان به این دلیل گمرگ ندارن چون قاچاقی وارد میشن اگه پست قرارداد امضا کرده یعنی قانونی وارد میشه که این یعنی اینکه باید مالیاتشو بدیم چه جوری؟ نمیدونم

ali_fattahi

به نظر من حرکت خوبیه ولی فکر نکنید مدیرعامل شرکت پست به فکر شماست ! به فکر جیب خودشه . یه مالیات ها و گمرک هایی ازتون میگیرن که همه پشیمون میشن از خرید کالا از این سایت ها . تقریبا با این گمرک و مالیاتی که میگیرن هم قیمت بازار ایران برخی مواقع گران تر هم میشه. پس زیاد ذوق زده نشید .

OoAmirHosseinoO

افسوس 🙁
ما تمام این امکانات رو باید حداقل هشت نه سال بلکه هم ۱۰ سال پیش میداشتیم 🙁
خدا لعنت کنه باعث و بانیاشو که این بلا ها رو سر ما آوردن , چه داخلیش چه خارجیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....