حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل جدید لنوو K32c36 در چین توسط TENAA و ۳C تاییدیه دریافت کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

گوشی جدید لنوو با شماره‌مدل K32c36 توسط دو آژانس مختلف TENAA و ۳C، تاییدیه دریافت کرد. به‌نظر می‌رسد لنوو به‌منظور رقابت با سازندگان دیگر، این مدل را به‌زودی معرفی نماید. برای اطلاعات بیشتر درباره مشخصات لنوو K32c36، همراه ترنجی باشید.

دریافت تاییدیه ۳C برای محصولاتی که در چین فروخته می‌شوند؛ صرف‌نظر از کشور سازنده آن‌ها، ضروری است. این سازمان با نظارت برروی محصولات تازه، آن‌ها را از نظر مسائل ایمنی بررسی می‌کند. تاحدودی می‌توان گفت که عملکرد این آژانس مشابه Underwriters Laboratories در آمریکا است.

Lenovo K32c36 1 Lenovo K32c36

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، گوشی جدید لنوو با شماره‌مدل K32c36 توسط TENNA نیز تاییدیه دریافت کرده است؛ این رگولاتور چینی مشابه FCC در ایالات‌متحده، عمل می‌کند. لنوو K32c36 به یک نمایشگر ۵ اینچی Full HD با تراکم‌پیکسلی ۴۴۱ ppi، پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی مجهز شده است و می‌توانید فضای ذخیره‌سازی آن‌را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا دهید.

Lenovo-K32c36دوربین اصلی این گوشی، ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی لنوو K32c36، وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را برعهده دارد. این گوشی ۵ اینچی از TD-LTE، بلوتوث، USB، میکرو USB و GPS پشتیبانی می‌کند و تنها ۸٫۲ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۰ گرم وزن دارد. این گوشی در چهار رنگ طلایی، نقره‌ای، سفید و سیاه به بازار عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Lenovo-K32c36-is-certified-in-China-by-TENAA-and-3C_id76221″ background=”#01965a” icon_color=”169e83″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی