حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل‌های جدید گلکسی اج سامسونگ احتمالا از قطعات ال‌جی استفاده خواهند کرد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که ما منتظر معرفی رسمی فبلت جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۷ (که به‌ظاهر اولین گلکسی نوت خواهد بود که به صفحه‌ی منحنی دوگانه مجهز می‌شود) در مراسم Unpacked امشب سامسونگ هستیم، به‌تازگی جزئیاتی درمورد گوشی‌های هوشمند آینده سامسونگ منتشر شده است. اخیرا نشریه‌ی Chosun Ilbo کره‌ی جنوبی گفته است که سامسونگ احتمالا از قطعات ساخت ال‌جی در مدل‌های جدید گلکسی اج خود استفاده می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Chosun Ilbo می‌گوید که سامسونگ قصد دارد تا از قطعه‌ی ۲ metal chip-on film ساخته شده توسط ال‌جی Innotek (یکی از شرکت‌های تابعه اصلی ال‌جی که به‌طور مستقیم با سامسونگ الکترومکانیک رقابت می‌کند) در گوشی‌های منحنی آینده‌ی خود استفاده کند.

این قطعه‌ی ال‌جی برای اتصال پنل‌های صفحه‌نمایش به بردهای مدار اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و گفته شده که تنها قطعه‌ای است که می‌تواند منعطف باشد؛ به‌همین دلیل است که آن را برای صفحه‌نمایش‌های منحنی سامسونگ ایده‌آل می‌سازد. ال‌جی در نظر دارد تا تولید انبوه قطعه‌ی ۲ metal chip-on film را در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ شروع کند. مدل‌های جدید گلکسی اج و احتمالا گلکسی نوت سامسونگ از سال ۲۰۱۷ می‌توانند از این قطعه استفاده کنند.

به‌خوبی می‌دانیم که سامسونگ و ال‌جی از رقبای بزرگ هستند و در بخش‌های مختلفی که گوشی تنها یکی از آنها است، باهم رقابت می‌کنند. به گفته‌ی نشریه Chosunn Ilbo، رئیس فعلی سامسونگ می‌خواهد تا دستگاه‌های این شرکت از بهترین قطعات موجود استفاده کنند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Samsung-Galaxy-Edge-phones-may-use-LG-components_id83748″ target=”blank” background=”#1cf5a5″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

دم ال جی گرم
دم سامی گرم
من فقط عاشق اون یه جمله ی آخرم “رئیس فعلی سامسونگ می‌خواهد تا دستگاه‌های این شرکت از بهترین قطعات موجود استفاده کنند.”
امیدوارم ال جی هم تا داره رو پی اولد کار میکنه از آمولد استفاده کنه
هم صفحه نمایشه بهتری هم حیف گوشی های الجی سره مصرف باتری زیاد IPS های کواد الجی دارن فنا میشن 😥

JAGUAR

البته من تو سایت های خارجی دیدم که گفته شده بود این مقدمه همکاری های بیشتر الجی و سامسونگ خواهد بود و قراره سامسونگ از این به بعد به جای تامین قطعات از بقیه شرکت ها با الجی همکاری کنه و شراکت تازه ای رو باهم شروع کنند

milad.tech

خب اگه ال جی تو این زمینه بهتره خیلیم خوبه که سامی ازش استفاده کنه

Kamix 1353

من و پیکا همین الان یهوویی??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی