حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Hyperlapse برای اندروید منتشر شد، نسخه رسمی و رایگان

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

امروز مایکروسافت دو برنامه جدید را برای اندروید منتشر کرد، در حقیقت یکی را خودش منتشر و دیگری در نسخه آزمایشی به اینترنت درز کرد. دومی که به بیرون لو رفت، کرتانای اندرویدی است که اگر به آن علاقه مند هستید می توانید آن را از این پست ترنجی دانلود کنید: تصاویری از اجرای کرتانای اندروید بر روی HTC One M9 لو رفت ؛ هم اکنون کرتانای اندرویدی را نصب کنید! اما برنامه اول و موضوع اصلی بحث این پست چیست؟ هدیه مایکروسافت به اندرویدی ها برای ثبت یا ویرایش ویدیو ها به صورت تایم لپس است. مایکروسافت اسم این برنامه را هایپرلپس گذاشته است و در آن می توانید ویدیو ها را با افکت زیبایی و به راحتی تنها چند تپ ساده، به صورت حرکت سریع درآورد. اما چگونه؟ در ادامه با ترنجی باشید تا درباره Hyperlapse برای اندروید و تجربه ترنجی از آن، برایتان بنویسیم.

microsoft Hyperlapse for android (2)

این اولین تصویری است که پس از بازکردن Hyperlapse برای اندروید خواهید دید. در پس زمینه یک ویدیو به صورت حرکت سریع و مات، که به شما یک پیشفرض از خروجی کار خواهد داد. شما می توانید یک ویدیو جدید ثبت کنید یا یک ویدیو را از گالری خود بارگزاری کنید. قبل از ادامه باید بدانید که این برنامه فقط از ویدیو هایی تا رزلوشن ۱۰۸۰P پشتیبانی می کند و برای ویرایش نمونه های ۴K نیاز به نسخه حرفه ای این برنامه روی دسکتاپ خواهید داشت.

microsoft-Hyperlapse-for-android-only-Support-under-1080p-reselotion-video

پس از فراخوانی یا ثبت ویدیو، شما فقط می توانید آن تیک سمت راست صفحه(!) را بزنید و صبر کنید تا هایپرلپس به کار خود برسد و پس از آن قادر خواهید بود تا سرعت ویدیو را بین ۲X تا ۳۲X سریع کنید.

microsoft Hyperlapse for android (5)
microsoft Hyperlapse for android (6) microsoft Hyperlapse for android (7)

در انتها سرعت مورد نظر را انتخاب می کنید و خروجی می گیرد که خود از برای خود پروسه دیگری دارد و کمی طول خواهد کشید. اما پس از اتمام کار، ۳ گزینه دارید، یکی ویدیو دیگر را ویرایش کنید، این ویدیو را در یک سرعت دیگر ذخیره کنید و یا خروجی را به اشتراک بگذارید:

microsoft Hyperlapse for android (4) microsoft Hyperlapse for android (3)

در تجربه ما هیچ باگ یا لگی وجود نداشت و این برنامه به خوبی کار خود را انجام داد. این برنامه خیلی بیشتر از برنامه های عادی است که صرفا با کم کردن نرخ فریم، ویدیو را سریع تر پخش می کنند یا مدت پخش آن را کوتاه تر می کنند، در این بین شاهد افکت های ریزی هستید که زیبایی خاصی به خروجی می بخشد. البته که این برنامه نیاز به قدرت پردازشی قابل توجهی دارد و شاید بهتر باشد فقط روی پرچمدارها آن را تست کنید. از دیگر حداقل های لازم برای Hyperlapse اندروید، می توان به دارا بودن حداقل اندروید ۴٫۴ اشاره کرد. شما از لینک زیر قادر به دانلود Hyperlapse برای اندروید خواهید بود:

دانلود Hyperlapse برای اندروید از گوگل پلی

اگر این برنامه را نصب کردید، نظر خود را با دوستان خود در ترنجی در میان بگذارید. برنامه مشابهی برای انجام این کار سراغ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadi

منم نصبش کردم ولی فیلمی که از تو گالری انتخاب میکنم واسه برنامه، فیلمه هم پنج دقیقه با کیفیت ۱۰۸۰ .ولی خیلی طول میکشه تا پردازش بشه.گوشیمم نوت ۴

Mr pixel

زیاد جالب نبود.فیلمو با دور تند نشون میده که پلیر خود گوشی همین کارو میکنه

Shahspik

اشتباه میکنی دوست عزیز.
بهتره یه سرچی تو نت بزنی و ببینی چکار میشه باهاش کرد.

Shahspik

گوگل یاد بگیر. گِدا

َarsenal

:whistle: :whistle: اقا خیلی باحال گفتی…کلی خندیدم 🙂

S.A.R.H

آقا زدید به سیم آخر دیگه میخواید سایتو فیلتر کننا :yahoo: :yahoo: :yahoo:
اون موقع که نسخه آزمایشیش اومده بود (فک کنم آخرش ۱ ماه قبل) گرفتمش تجربه خوبی بود
نسخه دسکتاپ هم داره اونم آزمایشیه

pika

good for you از selena gomez محشره! :good:
خیلی آرام بخشه آهنگش .. برم ویدیوشو هایپرلپس کنم ببینم چجوری میشه B-)

َarsenal

واقعا بین اپل و مایکروسافت و گوگل، مایکروسافت(البته از زمان نادلا) اخر مشتری مداریه! برنامه هاشو واسه تموم دستگاه ها میده…اونم رایگان…میدونم این یه استرتژی برا سود بیشتره و خیرخواهانه نیست 🙂 ولی در مقایسه با سیاست انحصار طلبی اپل، یا لج کردن گوگل و تحریک ویندوزفون واقعا رفتار مایکروسافت منصفانه تره و قابل استایسه.

i_love_quality

برنامه خوبیه فقط اینکه ویدئوهاش چرا صدا ندارن 🙁
مال شما هم اینجوریه؟
برای من با Z2 اندروید ۵٫۰٫۲ اینجوریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)