حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت: ویندوز ۱۰ در ماه نوامبر (آبان) برای Xbox One عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت، اولین بار در E3 که در ماه‌های گذشته برگزار شد، رابط کاربری بازطراحی ‌شده Xbox One را به نمایش گذاشت. هم‌اکنون این شرکت اعلام کرده است که این کنسول در ماه نوامبر (آبان)، ویندوز ۱۰ را دریافت خواهد کرد. در ماه‌های گذشته، این شرکت اعلام کرده بود که ویندوز ۱۰ در فصل پاییز و تا قبل از پایان سال جاری برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد. در ویندوز ۱۰ بر روی سرعت و عملکرد دستگاه تمرکزشده است و رابط کاربری، بازطراحی شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در ماه ژوئن، مایکروسافت رابط کاربری جدید Xbox One را به نمایش گذاشت. رابط کاربری جدید، ساده‌تر از قبل شده است و مهم‌تر از همه، دستیار صوتی مایکروسافت یعنی کرتانا نیز برای این کنسول منتشر خواهد شد. در کنفرانسی که این شرکت در گیمزکام برگزار کرد، گفت که کاربران می‌توانند ویندوز ۱۰ را در ماه نوامبر ۲۰۱۵ (آبان) برای کنسول Xbox One خود دریافت کنند.

مایکروسافت همچنین گفته است که کاربران می‌توانند انتظار بهبود در عملکرد دستگاه را داشته باشند. پشتیبانی از کرتانا یک قابلیت مهمی به شمار می‌رود که کاربران می‌توانند در کنسول خود، آن را تجربه کنند. قابلیت‌های بیشتری در ویندوز ۱۰ برای Xbox One عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-windows-10-is-coming-to-the-xbox-one-in-november” target=”blank” background=”#06a570″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
no bias

آقا این مشکل صدای ویندوز ۱۰ رو باید به کی بگیم من یا صدای لپ تاپم در نمیاد یا وقتی در میاد صدا قشنگ نصف ۸٫۱ هست عجب اشتباهی کردم آپ کردم. 😥 :unsure:

mahyar

درایور هارو آپدیت کردی؟
من همشو اپدیت کردم الان مشکلی ندارم!

no bias

چه جوری دوست عزیز؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی