حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت لومیا ۷۵۰ در داده‌های Adduplex ظاهر شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

تا برگزاری کنفرانس مایکروسافت، زمانی باقی نمانده است و مایکروسافت قصد دارد تا از پرچم‎‌دارهای جدید خود رونمایی کند. همچنین این شرکت در ماه‌های آینده از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی جدید خود رونمایی خواهد کرد. Alan Mendelevich، موسس شرکت Adduplex، اطلاعات جالبی را در حساب توییتر خود منتشر کرده که مربوط به گوشی جدید ویندوز فونی است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

شماره‌های مدل این گوشی ویندوز فونی، RM-1154 ،RM-1152 ،RM-1150 و RM-1156 هستند. Mendelevich گفته است که این دستگاه به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل مجهز خواهد شد که دارای تراکم پیکسلی ۲۹۴ppi است. این دستگاه به احتمال زیاد، مایکروسافت لومیا ۷۵۰ خواهد بود که مشخصات آن در ماه ژولای (مرداد) در کنار مایکروسافت لومیا ۵۵۰ و لومیا ۸۵۰ لو رفته بود.

ailon

انتظار می‌رود که این دستگاه به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام مجهز شود که دارای چهار هسته ۱٫۲ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۳۰۶ است. از دیگر مشخصات لو رفته‌ی این گوشی می‌توان به یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی دارای باتری ۲۶۵۰ میلی‌آمپری و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود.

احتمالا لومیا ۷۵۰ در کنفرانس ۶ اکتبر (۱۴ مهر) از سوی مایکروسافت معرفی شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Lumia-750-appears-on-Adduplex-data_id74003″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی