حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت پنج‌شنبه دو عدد هولولنز را به ایستگاه فضایی می‌فرستد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

هولولنز یکی از ابزار‌های پیشرفته‌ی واقعیت مجازی است که مایکروسافت چندین سال برای تحقیق و توسعه‌ی آن وقت صرف کرده و بعد از مدت‌ها آزمایش٬ آن را به همراه ویندوز ۱۰ ٬ به جهان معرفی کرد. مایکروسافت چندی پیش با همکاری اسپیس اکس سعی داشت که تا در محموله‌های SpaceX ٬ چند هولولنز را به فضا ارسال کند. SpaceX منفجر شد و خساراتی را برجای گذاشت. اما این موضوع به معنای تسلیم شدن مایکروسافت نیست.

با ترنجی همراه باشید…

همانطور که می‌دانید٬ مایکروسافت سال گذشته از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد و تا به امروز توسعه‌دهندگان بسیاری منتظرند تا این گجت شگفت انگیز را آزمایش کنند. شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید برخی از حرکات و کار‌ها را شبیه‌سازی کنید و این موضوع می‌تواند در جایی همانند ایستگاه فضایی بسیار کارآمد باشد.

مایکروسافت قصد دارد تا با همکاری ناسا و به همراه ATK CRS-4 ٬ دو هولولنز جدید را به ایستگاه فضایی ارسال کند. این پرواز در ساعت ۵:۵۵ بعد از ظهر به وقت محلی انجام خواهد شد.

اما هولولنز دقیقا چه کمکی به فضانوردان می‌کند؟

این گجت هوشمند در واقع کار فضانوردان را بسیار راحت‌تر از قبل خواهد کرد. در واقع مایکروسافت در پروژه با همکاری ناسا کارهایی را انجام خواهد داد که در گذشه انجام آن‌ها یا غیر ممکن بوده است و یا بسیار سخت و نقس گیر. این پروژه به این صورت است که یک اپراتور در زمین با فرد فضانورد مجهز به هولولنز برخی از امور را انجام دهند و فضانورد در هنگام کار در فضا٬ با مشکلات کمتری رو به رو می‌شود. در یک روش دیگر برخی از شبیه سازی‌ها به کمک هولوگرافی متحرک انجام خواهد شد و فضانورد درک صحیح‌تری را از محیط اطراف خود خواهد داشت.

هولولنز

هولولنز

مایکروسافت هولولنز را آینده تکنولوژی می‌داند و به موفقیت هولولنز بسیار امیدوار است. هولولنز در بخش‌های مهندسی٬ پزشکی و صنعت نیز می‌تواند بسیار مقید واقع شود.

آیا شما نیز فکر می‌کنید که هولولنز آینده‌ی تکنولوژی است؟

[su_button url=”http://microsoft-news.com/microsoft-is-sending-a-pair-of-hololens-devices-to-the-iss-on-thursday/” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]Microsoft-News[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali pourtaghi

ببخشید بی ربطه اما احتیاج دارم.دوستان یه نرم افزار به من معرفی میکنین که بتونم از دوربین کامپکتم از طریق وای فای فایل انتقال بدم به لپ تاپ یا گوشی.ممنونم

kamix1353

روم سیاه،قصد خیانت نداشتم،اما یه برنامه خبری ایرانی رو ایفون نصب کرده بودم یه نوتفیکیشن اومد ازش مال سایت همسایه در مورد معرفی سری Aجدید سامسونگ 😉

صدرا مخملی

رو سایته دوست عزیز 🙂
خیالتون راحت موردی دیر نخواهد شد

HesamDanaey

چه شود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com