حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت درحال کار بر روی رفع مشکلات اخیر اسکایپ است [به‌روزرسانی]

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اخیرا، گزارشاتی از مشکلات اخیر اسکایپ شنیده شده است و بعضی از کاربران، گزارش داده‌اند که نمی‌توانند از این سرویس استفاده کنند. همچنین تعدادی از کاربران، گفته‌اند که وضعیت آن‌ها در اسکایپ، به عنوان برخط (Online) نمایش داده نمی‌شود. مایکروسافت، این موضوع را فهمیده است و درحال کار بر روی رفع مشکلات اخیر اسکایپ است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

مایکروسافت، بیانیه‌ی رسمی درباره‌ی مشکلات اخیر اسکایپ را منتشر نکرده اما این شرکت تایید کرده است که آن‌ها درحال کار بر روی رفع این مشکلات هستند. این بیانیه را می‌توانید در زیر بخوانید:

بعضی از کاربران، احتمالا با مشکلاتی در اسکایپ مواجه شده باشند. به همین دلیل، آن‌ها نمی‌توانند خود را به عنوان برخط (Online) مشاهده کنند. ما یک مشکل را در تنظیمات وضعیت اسکایپ شناسایی کرده‌ایم.

به همین دلیل، کاربران قادر به تغییر وضعیت‌شان نیستند و مخاطب‌های آن‌ها به عنوان برون‌خط (Offline) نمایش داده می‌شوند و قادر به تماس‌گرفتن از طریق اسکایپ با آن‌ها نیستند.

ما درحال کار بر روی رفع این مشکل هستیم و امیدواریم تا به‌زودی، به‌روزرسانی را منتشر کنیم. لطفا عذرخواهی ما را بابت مشکلات پیش‌آمده بپذیرید.

به‌روزرسانی: به نظر می‌رسد که مشکلات اخیر اسکایپ حل شده‌اند و کاربران، هم‌اکنون می‌توانند بدون هیچ مشکلی، از اسکایپ استفاده کنند.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/microsoft-working-to-fix-recent-skype-problems-21-09-2015/”]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alirad

از وقتی اسکایپ تحت مالکین مایکروسافت قرار گرفت خیلی مشکل پیدا کرده. اکثر اوقات دوستات رو الکی انلاین نشون میده و اویلبل. پیام میاد تو نوتیفیکیشن بار بت نشون نمیده. پیامها همزمان فرستاده و دریافت نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی