حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ را رسما منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

پس از مدت‌ها انتظار و طبق وعده‌ی قبلی مایکروسافت امروز مورخ ۱۲ مرداد برابر با ۲ آگوست ۲۰۱۶، به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ Anniversary (رد استون ۱) منتشر شد. مایکروسافت تغییرات زیادی را در این نسخه اعمال کرده و ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است. هم‌اکنون می‌توانید این به‌روزرسانی را با مراجعه به بخش به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ دریافت کنید. در ادامه همراه ترنجی باشید.

یک‌سال از عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت گذشته است و اکنون وقت آن رسیده است تا به‌روزرسانی سالانه‌ی مهم آن برای کاربران ویندوز ۱۰ منتشر شود. در این به‌روزرسانی، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی به سیستم‌عامل مایکروسافت هستیم که بعد از به‌روزرسانی، می‌توان متوجه آنها شد. درحال حاضر این به‌روزرسانی برای همه‌ی کاربران برای دریافت در دسترس قرار ندارد و باید مقداری صبر کنید تا در بخش Windows Update نمایان شود.

همان‌طور که می‌دانید، چند روز پیش مایکروسافت اعلام کرد که دیگر به‌روزرسانی از ویندوز ۷ و ۸.۱ به ویندوز ۱۰ امکان‌پذیر نیست و برای نصب آن، باید هزینه‌ای پرداخت کرده و لایسنس آن را خریداری کنید. با این‌ حال، هنوز هم راهی برای دریافت ویندوز ۱۰ به‌طور رایگان وجود دارد و بعضی از کاربران می‌توان دستگاه خود را به‌روزرسانی کنند.

برای دریافت این به‌روزرسانی، باید مطمئن شوید که آیا دستگاه شما با به‌روزرسانی سالانه سازگار است یا خیر. دستگاه شما باید دارای رم ۲ گیگابایتی (برای نصب ویندوز ۱۰ به رم ۱ گیگابایتی نیاز داشتید) و بالاتر و همچنین حداقل حافظه ۱۶ گیگابایتی باشد. شما می‌توانید نسخه‌ی دسکتاپ را بر روی دستگاه‌های هفت اینچی نیز نصب کنید. نسخه‌ی موبایل نیز از دستگاه‌های با صفحه‌نمایش نُه اینچی پشتیبانی می‌کند.

اگر نصب به‌روزرسانی‌‌ها به‌طور خودکار در ویندوز ۱۰ را فعال کرده‌اید، به‌زودی به‌روزرسانی سالانه برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت و می‌توانید آن را نصب کنید. اگر گزینه‌ی مربوط به نصب به‌روزرسانی‌ها به‌طور خوکار با غیرفعال کرده‌اید، باید با مراجعه به تنظیمات، ابتدا آن را فعال کرده و سپس منتظر دریافت پیغام باشید.

ابتدا به منوی استارت رفته و به قسمت تنظیمات دستگاه بروید؛ سپس Update and security را انتخاب کرده و گزینه‌ی بررسی برای به‌روزرسانی‌ها را انتخاب کنید. در صورتی که هنوز پیغامی دریافت نکرده‌اید، باید مقداری صبر کنید تا به‌روزرسانی برای شما در دسترس قرار بگیرد.

با این‌که نباید با نصب به‌روزرسانی سالانه یا رد استون ۱، انتظار اضافه شدن ویژگی‌های بزرگی را داشته باشید، اما قابلیت‌های کوچکی به آن اضافه خواهد شد که آن را کاربردی‌تر از قبل می‌کند. باید به این موضوع توجه داشته باشید که مایکروسافت با انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد، قابلیت‌های جدیدی را به سیستم‌عامل جدید خود اضافه می‌کند؛ در سیستم‌عامل‌های قبلی این شرکت، یعنی ویندوز ۷ یا ۸، شاهد چنین به‌روزرسانی‌هایی نبوده‌ایم و این یک برتری بزرگ برای ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود.

به‌روزرسانی‌هایی که در آینده منتشر می‌شوند، می‌توانند ویژگی‌های بیشتری را با خود به همراه داشته باشند و اگر درحال حاضر اقدام به به‌روزرسانی نکنید، احتمالا زمانی که متقاعد به به‌روزرسانی دستگاه خود می‌شوید، مجبور به پرداحت هزینه‌ای خواهید شد. بهتر است به‌روزرسانی‌هایی که برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌شوند را نصب کنید، چرا که قابلیت‌های کاربردی به سیستم‌عامل اضافه خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی به‌روزرسانی سالانه‌ی ویندوز ۱۰ مایکروسافت چیست؟

[su_button url=”http://www.trustedreviews.com/news/how-to-download-get-windows-10-anniversary-update-right-now?utm_source=twitter&utm_medium=social” target=”blank” background=”#1cf5a5″]trustedreviews[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید

فایل iso برای دانلود هست؟

حسین

مایکروسافت تغییرات زیادی را در این نسخه اعمال کرده و ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است.

چند خط پایین تر

با این‌که نباید با نصب به‌روزرسانی سالانه یا رد استون ۱، انتظار اضافه شدن ویژگی‌های بزرگی را داشته باشید، اما قابلیت‌های کوچکی به آن اضافه خواهد شد که آن را کاربردی‌تر از قبل می‌کند.

دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو حالا؟

خط اول می نویسید تغییرات زیاد چند خط پایین ترش می نویسید نباید انتظار ویژگی های بزرگ داشته باشیم و قابلیت های کوچکی به آن اضافه خواهد شد !!
:mail: :mail: :whistle: :whistle:

mahdi mahdavi

تغییرات زیاد با تغییرات بزرگ فرق داره خب 🙂
میگه تغییرات بزرگی انجام نشده یعنی تغییرات اساسی انجام نشده اما تغییرات زیادی صورت گرفته. این تغییرات میتونه کوچک و جزئی باشه .
آپدیت که کردم تجربه رو در ادامه میزارم. هنوز نیومده برام 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی