حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت برنامه‌ی Cache را برای iOS معرفی کرد؛ نسخه‌ی اندرویدی هنوز در دسترس نیست

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت مایکروسافت در چند ماه گذشته، چند برنامه‌ی جدید را برای دستگاه‌های با سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه کرده است. همچنین این شرکت، به‌روزرسانی‌های مهمی را برای برنامه‌های خود در این دو سیستم‌عامل موبایلی منتشر کرده بود. به‌تازگی مایکروسافت، برنامه‌ی جدیدی را با نام Cache منتشر کرده که مربوط به پروژه‌ی گاراژ (Garage) است. این برنامه، در حال حاضر تنها برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به گفته‌ی مایکروسافت، هدف برنامه‌ی Cache این است که توانایی بوکمارک (Bookmark) کردن هر چیزی را که کاربران در اینترنت پیدا می‌کند، به آنها بدهد؛ می‌توان اطلاعات را به‌صورت آفلاین ذخیره و حتی آنها را با پی‌سی یا گوشی‌هوشمند همگام‌سازی کرد. همچنین کاربران Cache می‌توانند متن‌های مختلف، تصاویر، صفحه‌های وب، فایل‌ها و یادداشت‌های دیگر را در گوشی یا پی‌سی خود ذخیره کرده و به آنها در همه‌ی دستگاه‌ها دسترسی داشته باشند.

برای نگه‌داری اطلاعات سازمان یافته، برنامه‌ی Cache به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند گروه‌هایی را ساخته و اطلاعات پروژه‌ها، کارها، مشتریان، ایده‌ها و غیره را در آن قرار دهند. با استفاده از Cache، کاربران می‌توانند به محتواهای خود در همه‌ی دستگاه‌ها دسترسی داشته باشند. در حال حاضر، تنها می‌توانید در دستگاه‌های ویندوزی و آیفون به اطلاعاتی که در این برنامه ذخیره کرده‌اید، دسترسی داشته باشید.

دستگاه‌های ویندوز موبایلی و اندرویدی هنوز با Cache سازگار نیستند و مایکروسافت برنامه‌ی عرضه این برنامه برای این پلتفرم را اعلام نکرده است. لازم به ذکر است که Cache، هنوز برای دریافت از طریق اپ استور در دسترس نیست و کاربرانی که می‌خواهند آن را امتحان کنند، می‌توانند در وب‌سایت برنامه ثبت‌نام کنند.

زمانی که وارد وب‌سایت برنامه می‌شوید، از شما خواسته می‌شود تا آدرس ایمیلی را وارد کرده و به چند سوال، مانند اینکه درحال حاضر از چه پلتفرمی استفاده می‌کنید (آیفون، اندروید، ویندوز پی‌سی، مک اواس و غیره)، پاسخ دهید. همچنین باید توضیح کوتاهی درباره‌ی اینکه «چگونه قصد استفاده از Cache را دارید» را برای توسعه‌دهندگان ارسال کنید.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”https://www.thecacheapp.com/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]thecacheapp[/su_button] [su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-introduces-Cache-app-for-iOS-Android-version-not-yet-available_id84516″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی