حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت از سرفیس پرو ۴ رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت لحظاتی پیش از جدیدترین نسل تبلت های خود یعنی سرفیس پرو ۴ رونمایی کرد. یک تبلت که حالا با رژیمی که مایکروسافت به آن داده، بسیار لاغرتر شده است.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

سرفیس پرو جدید دارای صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی است و تنها ۸٫۴ میلی متر صخامت دارد. این سرفیس که به طور خاص برای ویندوز ۱۰ ساخته شده، دارای بهبود های جالبی شده است.

صفحه نمایش جدید که با استفاده از تکنولوژی جدید مایکروسافت یعنی PixelGlass از باریک ترین دسته نوری برروی صفحه نمایش برخوردار است که با بیش از ۵ میلیون پیکسل و با بیش از ۲۶۷ پیکسل در اینچ همراه است.

06-1444146956-microsoft-surface-pro-4-with-6th-gen-intel-core1

پشیبانی از ۱۰۲۴ سطح فشار برای قلم جدید و ارتقای رم تا ۱۶ گیگ و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی به همراه نسل ششم پردازنده Core i7 اینتل، از مشخصات سرفیس پرو ۴ مایکروسافت است.

این تبلت/لپ تاپ اکنون ۳۰ درصد سریع تر از سرفیس پرو ۳ است و به گفته مایکروسافت ۵۰ درصد سریع تر از مک بوک ایر اپل است.

سرفیس پرو ۴ اکنون دارای پوشش نازک تر و سبک تری شده است و ۴۰ درصد بزرگتر از سرفیس پرو ۳ است. و صفحه کلید آن هم سرفیس پرو ۳ را نیز پشتیبانی می کند.

مایکروسافت از دوربین جلو برای شناسایی تشخیص چهره استفاده کرده و همچنین برای بالا بردن هرچه بیشتر امنیت در این دستگاه، از یک اسکنر اثر انگشت هم بر روی صفحه کلید آن استفاده کرده است.

این دستگاه همچنین، دارای چهار پورت USB 3.0، دو پورت ۴K است.

06-1444146960-microsoft-surface-pro-4-with-6th-gen-intel-core5

و اما قیمت گذاری. قیمت سرفیس پرو ۴ از ۸۹۹ دلار شروع می شود و پیش فروش آن هم از فردا خواهد بود و از تاریخ ۱۴ ابان (۲۶ اکتبر) هم برای فروش در فروشگاهها و تحویل مشتریان در دسترس خواهد بود.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/10/06/Microsoft-Surface-pro4/”]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yasin__73

با اینکه طرفدار سونی هستم ولی بهترین کنفرانس و محصولات امسال مال مایکروسافت بوده مخصوصا سرفیس بوکش تنها عیبشم طراحی گوشیهاشه

احمد

دقیقا

احمد

مایکی واقعا حرفی واسه گفتن نذاشت

HAMID3D

عالیه ولی برای ما نه
چون این دلال های بی پدر مادر قیمت این 🙁 سرفیس رو هم نجومی بالا خواهند برد 😥

Mammad Gherghi

اپل برو خونه B-)
والا،با اون قیمتی که واسه آیپد پرو در نظر گرفتی حتی در حد سرفیس پرو یک هم نمی ارزه چه برسه به سرفیس ۴ که مک بوک ایر هات رو هم لوله میکنه
مگه طراحی (البته این هم دست کمی از آیپد ها نداره) و رابط کاربری چقد میخواد به چشم بیاد که آدم بخاطرش چشمشو به روی سرفیس ببنده

Ari khan

واقعا خیلی عالیه این سرفیس!!!! :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان