حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ گیمینگ ROG G701VI ایسوس معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ایسوس، برندهای مطرح فناوری

شرکت ایسوس این هفته عضو جدیدی از خانواده لپتاپ های ROG را معرفی کرده که ROG G701VI نام دارد. این لپتاپ به مشخصات رده بالایی مجهز بوده و برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

ایسوس ROG G701VI را تراشه گرافیکی پاسکال انویدیا GeForce GTX 1080 همراه کرده تا در بخش گرافیکی عملکرد بالایی از خود نشان دهد. حافظه رم ۶۴ گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتزی و پردازنده Core i7 نسل ششمی اینتل از دیگر ویژگی های این محصول گیمینگ ایسوس هستند.

استفاده از پنل عریض با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتزی ویژگی دیگر لپتاپ ROG G701VI بوده تا در کنار سخت افزاری قدرتمند، بازیهای روز را با کیفیت گرافیکی بالایی اجرا کند.

ایسوس در ROG G701VI از صفحه کلید گیمینگ با کلیدهای قابل سفارشی سازی و نور پس زمینه بهره گرفته تا ساختار گیمینگ لپتاپ موردبحث حفظ شود.

این محصول ضخامتی ۳۲ میلی متری داشته و در رنگ های تیتانیومی و پلاسمای مسی روانه بازار خواهد شد. ایسوس با استفاده از فناوری صوتی ESS DAC قدرت صوتی بالایی به ROG G701VI بخشیده تا در کنار کیفیت گرافیکی بالا، با کیفیت صوتی قابل توجه کاربران هیجان کاملی از بازیهای بزرگ کسب کنند.

متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشد و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ایسوس مراجعه کنید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.geeky-gadgets.com/asus-rog-g701vi-gaming-notebook-unveiled-07-11-2016/”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

یا امام زاده ایسوس. بعد لپتاپ های سونی مرحوم ایسوس و ام اس آی (ویندوزی) حرف اولو میزنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH