حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ های نسل جدید اواخر سال ۲۰۱۶ از راه می رسند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

براساس گزارش‌های جدید، لپتاپ‌های نسل جدیدی که به تراشه گرافیکی GTX 1050 انویدیا و پردازنده نسل‌هفتمی کبی‌لیک اینتل مجهز هستند، عرضه آنها پیش از پایان سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این لپتاپ‌ها باتوجه به یک خرده‌فروش اروپایی از ۲۹ دسامبر روانه بازار می‌شوند و به پردازنده سری HQ نسل‌هفتمی کبی‌لیک اینتل و تراشه گرافیکی پاسکالی GTX 1050 مجهز هستند.

پیش از این شایعات به عرضه لپتاپ‌هایی با تراشه گرافیکی GTX 1050 انویدیا و پردازنده نسل‌هفتمی اینتل در نمایشگاه CES 2017 ماه ژانویه اشاره داشتند. بنابراین اگر به انتظار نسل‌جدید لپتاپ‌های میان‌رده هستید، باید تا اواخر سال جاری منتظر باشید.

یکی از این نوع لپتاپ‌ها، FX753VD ایسوس بوده که قرار است با تراشه گرافیکی GTX 1050 انویدیا و پردازنده نسل‌هفتمی i5-7300HQ اینتل عرضه شود. در سایر مشخصات باید حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی، صفحه‌نمایش ۱۷ اینچی و برخی دیگر را نام برد.

قیمت این لپتاپ ایسوس ۸۳۵ یورو ذکر شده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.notebookcheck.net/Leaks-suggest-Kaby-Lake-quad-core-and-GTX-1050-notebooks-may-ship-before-new-year.187960.0.html”]notebookcheck[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH