حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لومیا ۷۵۰ قرار بود این شکلی باشد

درست است که شرکت مایکروسافت همچنان در حال فروش تعدادی از گوشی‌های هوشمند لومیا است، به نظر می‌رسد که این شرکت اندک اندک آماده می‌شود تا این مدل از گوشی را برای همیشه از گردونه خارج کند.

آخرین لومیای تولید شده مایکروسافت، لومیا ۶۵۰ میان رده بود که در ماه فوریه سال جاری عرضه شد؛ یعنی بعد از لومیا ۹۵۰، ۹۵۰ ایکس ال و ۵۵۰ که هر سه در طول یک سال و در ماه اکتبر ۲۰۱۵ رونمایی شدند.

اما قصه لومیا ۷۵۰ و لومیا ۸۵۰ که قرار بود سال گذشته تولید و ارایه شوند به کجا رسید؟ از شما چه پنهان برنامه عرضه هر دو گوشی منتفی شد. با این حال، اگر کنجکاوید که بدانید لومیا ۷۵۰ چه نوع گوشی بود در این فرصت تصمیم داریم تا نگاهی گذرا به این گوشی بیندازیم. دو تصویر رندر شده از قسمت‌های جلو و پشت این گوشی منتشر شده و در دسترس قرار گرفته است.

بر مبنای جزییاتی که پیشتر از لومیا ۷۵۰ به بیرون درز کرده بود، این گوشی مجهز به صفحه ۵ اینچی ۷۲۰p درست مثل لومیا ۶۵۰ بوده است. اما آن گونه که از تصویر برمی‌آید لومیا ۷۵۰ دارای حاشیه‌های کمتری در اطراف صفحه نمایش بوده که قاعدتا زیباتر از لومیا ۶۵۰ می‌شده است.

لومیا ۷۵۰ همچنین قرار بوده که با برخورداری از پردازشگر اسنپدراگون ۴۱۰ از لومیا ۶۵۰ قدرتمندتر باشد چون در مدل ۶۵۰ موتور پردازنده اسنپدراگون ۲۱۲ به کار رفته است. همچنین یک باتری ۲۶۵۰ میلی آمپر ساعتی کار توان‌بخشی به لومیا ۷۵۰ را بر عهده داشته است. به همه این موارد باید رم یک گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسلی را اضافه کرد.

این که چرا شرکت مایکروسافت روند عرضه لومیا ۷۵۰ را منتفی و ملغی کرد بر ما که پوشیده است ولی بعید نیست که آن را به نفع گوشی‌های سرفیس فون کنار گذاشته باشد؛ اگرچه دور از انتظار است که تا قبل از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ خبری از سرفیس فون‌ها بشود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Lumia-750-leaked-photos_id87516″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار