حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو دعوت‌نامه‌های معرفی موتو ۳۶۰ جدید را منتشر کرد؛ زمان معرفی فرا رسیده است

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

تا به امروز شایعات زیادی پیرامون نسل جدید ساعت هوشمند موتورولا یعنی موتو ۳۶۰ نسل دوم شنیده می‌شد. حال دقایقی پیش لنوو دعوت‌نامه‌های مربوط به مراسم معرفی نسل جدید این ساعت هوشمند را منتشر کرد. بر اساس این دعوت‌نامه محصول جدید موتورولا در تاریخ ۸ سپتامبر در نمایشگاه IFA 2015 معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

شاید بد نباشد که باری دیگر نگاهی به مشخصات منتشر شده از این محصول بیاندازیم. همانند اپل‌واچ، ساعت هوشمند موتورولا در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. اولین مدل نسخه کوچک‌تر این ساعت هوشمند است که دارای یک باتری ۲۷۰ میلی‌آمپری در کنار بند ۳۸ میلی‌متری می‌باشد. مدل بزرگ‌تر احتمالا با یک باتری ۳۷۵ میلی‌آمپری و بند ۴۲ میلی‌متری عرضه شود.

Moto-360-2nd-edition-unveiling-invite (2)

همچنین بر اساس شایعات صفحه‌نمایش این محصول احتمالا دارای رزلوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ خواهد بود که نسبت به رزلوشن نسل قبل یعنی ۳۶۰ در ۲۹۰ اندکی بیشتر است. همچنین شایعه‌ شده است که مدلی دیگر که احتمالا مدل اسپورت نام خواهد داشت برای زمانی دیگر معرفی و عرضه خواهد شد. این مدل احتمالا دارای صفحه‌نمایشی روشن‌تر برای دید بهتر در فضای باز به همراه بدنه‌ای ضدآب و سنسور‌های GPS و فشارسنج خواهد بود.

Moto-360-2nd-edition-unveiling-invite (1)

همچنین گزارش شده است که موتو ۳۶۰ کوچک‌ یا S به یک صفحه نمایش ۱٫۳۷ اینچی مجهز خواهد شد و مدل بزرگتر یا L به یک صفحه‌نمایش ۱٫۵۵ اینچی محهز خواهد شد. هنوز جزییاتی پیرامون قیمت و تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده است و برای همین بهتر است تا معرفی رسمی این محصول کمی صبر کنیم.

Moto-360-2nd-edition-unveiling-invite

نظر شما چیست؟ آیا این ساعت‌هوشمند می‌توند موفقیت‌های نسل قبل را تکرار کند؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Its-time-Lenovo-sends-out-invites-for-a-Moto-360-2-unveiling-on-September-8th_id73216″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
md4956

عالی خواهد بود .. توی اسمارت واچ های اندروید، سلیقه ام خیلی بیشتر به موتو نزدیکه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs