حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت لمس سه بعدی در اندروید؛ نگاهی به دسترسی‌های سریع در اندروید ۷.۱ داشته باشیم

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار، تماشا کنید، سیستم عامل

این که شرکت‌های فناوری به دنیا اضافه کردن یک سری قابلیت‌های خاص به دستگاه خودشان هستند، صحبتی کاملا عادی خواهد بود اما این که کدام شرکت در کدام محصول برای اولین بار جرئت استفاده از یک فناوری جدید را داشته باشد، بحثی کاملا فنی است. تاچ سه بعدی که اپل صحبت آن را در اسمارت فون باز کرد، قدرت لمس را در سه بعد اصلی گسترش داده است. بدین صورت صفحه‌نمایش فقط دو بعدی نیست و می‌توان بر روی ان با فشار بعد سوم را تجربه کرد اما در حالت نرم افزاری فقط به شما دسترسی ‌هایی سریع تر را خواهد داشت که مسلما در آینده قابلیت ان بیشتر خواهد شد اما به نظر می‌رسد اندروید هم در قدم های بعدی این دسترسی های سریع تر را اضافه خواهد کرد با این تفاوت که شاید به صورت سه بعدی بر روی صفحه نمایش نباشد! در ادامه همراه باشید.

برای این که شما بتوانید از قابلیت Quick Shortcuts استفاده کنید به صورت کلی باید این مراحل را طی کنید. اول این که نسخه اندروید دستگاه شما باید اندروید ۷.۱ باشد. سپس از قسمت توسعه دهندگان قابلیت Quick Shortcuts را قعال کنید و سپس پیشنهاد می‌کنیم به سراغ اپ های رسمی گوگل بروید زیرا اپل های ثالث فعلا برای اضافه کردن این قابلیت همه گیر نشده اند.

quick-shortcuts-header

بد نیست ویدیو منتشر شده را با هم ببینیم:

[aparat id=”tEaDg”]

نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/3D-Touch-on-Android-heres-how-Quick-Shortcuts-work-on-Android-7.1-Nougat_id87958″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Eg.bahmani

مدل گوشیش چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....