حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت آپلود عکس عریض در اینستاگرام اضافه شد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

اینستاگرام! شبکه اجتماعی که به سبب تشخیص صحیح بیشترین استفاده کاربران از شبکه ها اجتماعی، توانست با تمرکز بر اشتراک گذاری تصاویر پیشرفت بسیاری داشته باشد. این برنامه از همان ابتدا عادات و روش های خاص خود را داشت اما با تمام محدودیت ها، دوست داشتنی بود. آنقدر خوب عمل کرد که فیس بوک آن را خرید. حالا و مدت قابل توجهی پس از این خرید، پیشرفت هایی در اینستاگرام دیده می شود که حکایت از یک شبکه اجتماعی پیشرفته تر و البته قابل شخصی سازی تر دارد. امروز اینستاگرام قابلیت خوبی را اضافه کرده است که در آن دیگر شما نیاز به یک کادر با نسبت ۱:۱ (کادر مربعی) ندارید و می توانید تصاویر عریض را هم به همان صورت که هست، بدون هیچ برشی (کراپ) آپلود کنید.

instagram

اما چطور می توان عکس عریض آپلود کرد؟ به راحتی! ابتدا برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید (برای مثال نسخه ۷٫۵ برای iOS). سپس وقتی برای آپلود عکس وارد برنامه می شوید و به گالری می روید، پس از انتخاب عکس در گوشه پایین و سمت راست یک علامت عکس عریض می بینید که با تپ کردن روی آن، عکس به اندازه عریض خود اماده آپلود می شود. به همین سادگی.

instagram-(3)

طبق آزمایشی که ما انجام دادیم این قابلیت فعلا برای عکس های افقی عریض مفید است و برای عکس های عمودی (قدی) عریض نمی تواند تمام تصویر را آپلود کند. هرچند عادت کرده بودیم سوژه ها را در قالب مربعی و مناسب اینستاگرام شکار کنیم اما دیگر این محدودیت وجود ندارد و خوشحال کننده است. نظر شما چیست؟ اینستاباز هستید؟ صفحه ترنجی در اینستاگرام را دنبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

توی کلاینت سیکس تگ واس وینفون این قالیت هستش و بودش…..
خوبه.اما بحث اینه جدا سوژه مورد نظر خیلی ریز میشه…..بعضی وقتا بگی برش بدم راحت ترم…..
خلاصه دستش درد نکنه
زحمت بکشه وینفون رو هم بعد ۱ سال حتی بیشتر از بتا دربیاره خوبه

pouya

چ خوب 😉

Ehsan

کلا این محدودیت رو برداره، راحت :good:

trojan

محدودیت نیست.کادر مربعی با اینستا یکیه….الانم موقع گذاشتن مستطیلی شما اونو کوچیکتر میکنینو حاشیه میندازه باز مربع هستش…..اصل و بنیان اینستا با مربعی بودنه…

Ehsan

آقای عطایی درست میگن وقتی به صورت عریض میزاره دیگه کادر سفید بالا و پایین رو نداره که خیلی خوبه :yahoo:
در مورد مربع بودن درسته ولی میشه همین حالت مربعی هم باشه ولی بتونی عکس کامل رو هم کنارش آپلود کنی و با زدن روی عکس، عکس کامل بازبشه :good:

trojan

قضیه رو گرفتم استاد….اره….جالب شد…..نیازش بود…خیلی عکسا جواب نمیده مربعی….

Mir@

خیلی خوبه چون عکسها رو خراب میکرد ولی الان دیگه هر جور عکسی میشه اپ کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)