حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت‌هایی که احتمالا آیفون ۸ پنج اینچی دارد و بقیه مدل‌‌ها ندارند

باز روز دیگری است و باز شایعه متناقض دیگری درباره گوشی آیفون! این شایعات کی تمام می‌شوند؟ شاید بتوان ماه سپتامبر (شهریور و مهر ۹۶) را نقطه پایان همه این حرف و حدیث‌ها در نظر گرفت.

بگذریم… در بین مشخصاتی که برای گوشی آینده آیفون ذکر شده یک مدل پنج اینچی هم وجود دارد که قرار است مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم باشد. البته هنوز این موضوع هنوز محرز نیست و شاید در حد حرف باشد اما سایت Macotacara ژاپن بر اساس منابع خبری موثق و معتبر موجود در کشور تایوان گزارش داده است که فقط مدل پنج اینچی آیفون آینده مجهز به قسمت پشت شیشه‌ای و قابلیت شارژ بی‌سیم است.

این در حالی است که درست همین چند روز پیش بود که منبع خبری دیگری ادعا کرد که همه سه مدل آیفون در راه از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. حال که این قصه تا به امروز ادامه پیدا کرده همان سایت دوباره گفته که از قابلیت شارژ بی‌سیم خبری نیست و به جای آن شارژ معمولی جایگزین می‌شود.

تا این جای کار می‌توان گفت اتفاق خاصی نیفتاده است اما چون اپل خیال دارد از خیر مبدل کابل آذرخش (Lightning) به جک ۳٫۵ میلی‌متری بگذرد، حتما فکری برای جایگزین آن و حتی برای هدفون بلوتوثی کرده است.  

می‌بینید که به جز حدس و گمان چیزی دست ما را نگرفته است منتها قرار است که در آینده با گوشی‌های آیفون هشت در مدل‌های ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی و آیفون هشت پلاس سر و کار داشته باشیم که هیچ بعید نیست دنباله‌رو همان مدل‌های قبلی یعنی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس باشند.

گذشته از این موارد، یک مدل پنج اینچی هم داریم که ظاهرا به علت تقارن با سالگرد تولد گوشی آیفون ممکن خیلی انحصاری و البته گران از کار درآید چون قابلیت‌های متمایزتری مانند شارژ بی‌سیم، صفحه نمایش اولد و دوربین دوگانه به حالت عمودی برای آن در نظر گرفته شده است.

شما این مورد آخر را جایی به نقل از ما بر زبان نیاورید!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/only_the_5inch_iphone_8_to_have_a_glass_back_wireless_charging-blog-23361.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

چه اسراری به شارژ بی سیم دارن. به هیچ دردی نمیخوره خوب. سرعت پایین شارژ . تا حداقل به سرعت شارژ .شارژر های با سیم نرسیده بی مصرفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار