حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت app folders در به‌روزرسانی خالقان ویندوز ۱۰ به چه کاری می‌آید؟

مایکروسافت در نظر دارد تا به روزرسانی خالقان ویندوز ۱۰ را در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر کند و به همین دلیل این شرکت تاکنون قابلیت‌های جدیدی را معرفی کرده که قرار است تا به روزرسانی خالقان در قالب برنامه ویندوز اینسایدر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

غول نرم‌افزار جهان همچنین مصمم است تا مجموعه‌ دیگری از قابلیت‌های به روزرسانی خالقان ویندوز ۱۰ را در ابتدای سال ۲۰۱۷ به شکل عمومی انتشار دهد.

اکنون نیز قابلیت جدیدی با نام پوشه‌های نرم‌افزار (app folders) برای قسمت Start Menu ویندوز در راه است که در مجموعه به روزرسانی خالقان ویندوز ۱۰ از راه می‌رسد و مایکروسافت تصمیم گرفته تا آن را به طور رسمی معرفی کند.

شما هم اگر از قضا صاحب دستگاه ویندوز ۱۰ هستید، احتمالا با کارکرد چنین قابلیتی آشنایی دارد و حتما می‌دانید این امکان را به شما می‌دهد تا فولدری برای کاشی‌های (tiles) خود در قسمت Start Menu بسازید. اگر هم نرم‌افزاری کاشی متحرک یا زنده بود (live tile)، کاشی این نرم‌افزار همچنان در پوشه مزبور به شکل سابق به کار خودش ادامه خواهد داد و درست مانند همه و بقیه کاشی‌های موجود در Start Menu می‌توانید پوشه‌های نرم‌افزار (app folders) را از نظر اندازه تغییر بدهید.

پوشه‌های نرم‌افزار (app folders) برای بخش Start Menu در به روزرسانی خالقان ویندوز ۱۰ احتمالا ماه ژانویه در قالب اینسایدر عرضه خواهد شد. این قابلیت هم‌اکنون در بیلد اخیر لو رفته ویندوز ۱۰ در دسترس است و در کنار دیگر قابلیت‌های از قبیل Cortana-powered OOBE، Blue Light Reduction، اصلاحات Edge، Settings و دیگر موارد موجود است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://mspoweruser.com/windows-10-creators-update-will-introduce-app-folders-for-the-start-menu-on-pcs/”]mspoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار