حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیل اسپنسر: قیمت کنسول پروژه اسکورپیو زیاد نخواهد بود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، کنسول بازی، مایکروسافت

با توجه به تکنولوژی‌های خاصی که در پروژه اسکورپیو و کنسول جدید مایکروسافت از خانوده ایکس باکس به کار گرفته خواهد شد، بسیاری از کارشناسان حدس می‌زدند که قیمت این کنسول بازی بسیار گران خواهد بود. حتی برآورد‌های اولیه نشان می‌داد که این دستگاه شاید قیمتی بیش از ۷۰۰ دلار داشته باشد. امروز فیل اسپسنر حرف‌هایی زده است که خیال گیمرهای طرفدار محصولات ردموند را راحت کرده است.

با ترنجی همراه باشید…

به کنفرانس E3 باز گردیم. جایی که مایکروسافت حرف‌های مهمی در خصوص کنسول جدید خود زد. نام این پروژه مخفی اسکورپیو است که بعد از معرفی رسمی ، اسم اصلی آن اعلام خواهد شد. مانند مرورگر مایکروسافت اج که در ابتدا با پروژه اسپارتان شناخته می‌شد. به گفته مایکروسافت این کنسول قدرتمندترین دستگاه بازی است که تاکنون توسط بشر ساخته شده است. این کنسول بازی‌هایی با کیفیت تصویر ۴K را پشتیبانی خواهد کرد و برای هدست‌های واقعیت مجازی نیز بسیار مناسب خواهد بود.

درست است که تاکنون اطلاعات نسبتا زیادی نسبت به این کنسول داریم اما هنوز در خصوص طراحی و ویژگی‌ها و قیمت این گجت هیچ اطلاعی نداریم. وب سایت NZGamer در مصاحبه با فیل اسپنسر نکاتی جالبی را مطرح کرده است:

خب من احساس می‌کنم که آن یک محصول بسیار اعلا است. یک کنسول اعلا. هیچ چیز. هیچ چیزی بالاتر از آن نیست. مردم در خصوص قیمت این محصول نگران هستند اما ارزش مادی این محصول تفاوت چندانی با دیگر کنسول‌ها نخواهد داشت. ما آن را بی‌راه طراحی نکرده‌ایم!

پس با این حساب قیمت این کنسول چیزی در حدود ۴۹۹ دلار خواهد بود که برای یک کنسول میان نسلی قدرتمند کافی به نظر می‌رسد. خبری از قیمت‌های عجیب و غریب نیست و باید منتظر یک قیمت معقول برای این کنسول باشیم. برای ما جالب است که بدانیم چرا تمامی مدیران مایکروسافت از کلمه شگفت انگیز و غول استفاده می‌کنند. آیا واقعا با چیزی عجیب طرف هستیم؟

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”https://mspoweruser.com/project-scorpio-might-not-high-suggests-phil-spencer/”]mspoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sj

کار سونی رو به شدت سخت کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com