حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فولکس واگن برای تامین مخارج رسواییش ۲۱ میلیارد دلار وام می‌گیرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

فولکس واگن برای پوشش هزینه های انتشار خبر رسوایی مربوط به دیزل که در حال حاضر درگیر آن شده است قصد گرفتن وام بزرگی را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این وام در قالب یک خط اعتباری به میزان ۲۱ میلیارد دلار است که شاید فولکس واگن مجبور به فروش برخی از دارایی های عمده خود باشد. در این میان نام شرکت های بزرگی به چشم می‌خورد تا شاید بتوانند فولکس واگن را از این مقدار ضرر نجات دهند. بنتلی، لامبورگینی و دوکاتی از جمله آن شرکت هایی هستند که در راه صاحبان جدید خود هستند.

این وام عمده از ۱۳ انسیتو متفاوت مالی در اروپا به فولکس واگن داده می‌شود. در حال حاضر این شرکت قصد صدور اوراق قرضه در ماههای آینده برای پوشش این قرض را دارد. فولکس واگن همچنین می‌تواند با گردش دارایی‌های دیگر خود بخشی از بدهی‌های خود را بپردازد. از جمله این دارایی‌ها می‌توان به بخش‌های موتور کشتی، ژنراتور برق، تجهیزات صنعتی و سنگین شرکت MAN اشاره کرد که ارزش آنها ۵ میلیارد یورو تخمین زده شده است.

فولکس واگن به دنبال افزایش قدرت مالی برای پوشش مشکلات حقوقی خود می‌باشد. آئودی اعلام کرده است که اعضای جدید هیئت مدیره برای ارتقا فنی در آئودی AG به سرکار می آیند. یکی از اعضای جدید این هیئت دکتر استفان کینرچ می باشد که از ژانویه ۲۰۱۶ به آئودی می‌پیوندد. آئودی و پورشه طبق انتشار خبر رسوایی هر دو از خودروسازانی بودند که از موتور ۳/۰ لیتری دیزل در موتور بعضی از مدلهایشان استفاده کرده بودند.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/vw-set-to-borrow-21bn-to-pay-for-dieselgate-04417027/” background=”#04c571″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Halflife

پارسال یه ماشین صفر از این لگن سازای داخلی خریدم و کلی هزینه واسه مثلاً کارت طلایی ش دادم – همش بصورت نقد- ! بعد از اینکه ماشین ۵۰۰۰ تا راه رفت واسه سرویس بردمش نمایندگی مجاز. بعد بهم گفتن که ما فقط آچارکشی رو انجام میدیم، اونم رو ۲۰۰۰۰ تا! این شده بود قیافه من: :scratch: :wacko: :unsure:
امیدوارم اون زمان برسه که حق انتخابامون محترم شمرده بشه.
پ ن: بالاخره یه روز خوب میاد….امیدوارم…

Ali

روزای خوب رو باید ساخت

FreeIdea

اینجا ماشین صفر تحویل میگیری آمپر بنزینش کم و زیاد نشون میده اصلا گیربکسش صدا نده باید خدا رو شکر کنی. ۴ سال پژو ۴۰۵ مردم بدبخت رو جزغاله کرد یک نفر نیومد عذرخواهی کنه اون وقت فولکس با اون اعتبار و عظمت یه مقدار میزان آلایندگی رو اشتباه اعلام کرد پدرش رو درآوردن
چقد فاصله داریم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....