حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فلاش ۳ تایی LED در لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال؟

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

آخرین تصاویر لو رفته از لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال موارد جالب توجهی را افشا می کند که می تواند برای علاقه مندان به اکوسیستم ویندوزفون بسیار جذاب باشد. ۳ شنبه این هفته مایکروسافت در نیویورک مراسمی دارد که انتظار می رود این دستگاه ها به همراه سرفیس پرو ۴ در آن معرفی بشوند. اما این پرچمداران ویندوزی مایکروسافت قرار است تغییر رو تحولات جالبی را در دنیای موبایل ایجاد کند. برای آشنایی با این موارد با ترنجی همراه باشید.

Lumia-950-L-and-Lumia-950-XL-R (1)

تصاویری که در بالا می بینید لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال هستند. مشخصا می توانید حدس بزنید که دستگاه سمت راست که کوچکتر است همان لومیا ۹۵۰ و دستگاه سمت راست نسخه XL آن است. از شمای کلی ویندوز ۱۰ برای موبایل که بگذریم باید کمی به خود دستگاه دقیق تر شویم تا موارد زیر را بهتر ببینیم :

Dual-SIM-support-revealed-on-left-infrared-diode-for-the-iris-scanner-is-on-the-right

در هر دو این دستگاه ها فرستنده مادون قرمز مربوط به اسکنر عینبیه چشم دیده می شود. این یعنی شما تنها با نگاه کردن به این دستگاه ها می توانید آن ها را باز کنید. از آن جا که مایکروسافت برای اولین بار و بدون استفاده از حسگر اثرانگشت به سراغ استفاده از حسگر عینبیه چشم می رود باید خیلی به آن مطمئن باشد که ریسک این کار به جان خریده است. اگر این اسکنر هم به مانند حسگر اثرانگشت آیفون ها (از نظر دقت و سرعت در عملکرد) کار کند که باید یک احسنت جانانه به مایکروسافت گفت.

اما مورد دیگری که از این تصویر استخراج می شود، موجود بودن هر دو دستگاه در نسخه دو سیم است. همانطور که بالا و سمت چپ نمایشگر می بینید، این دستگاه ها دو سیم کارته هستند.

Lumia-950 New-images-of-the-Lumia-950-and-Lumia-950-XL-are-here Lumia-950-L-and-Lumia-950-XL-Rاما به پشت دستگاه می رویم، جایی که تفاوت هایی در طراحی این دو دستگاه دیده می شود، اما نکته مهم چیست؟ کمی به فلاش دستگاه دقت کنید! بله، گویا یک فلاش ۳ تایی LED قرار دارد. نمی دانیم مایکروسافت دقیقا چه استفاده خاصی از این فلاش پرنور خواهد داشت اما تجربه ثابت کرده است که در موقعیت هایی با نور ضعیف، سرعت شاتر کمتر (لرزگشیر بهتر، گشودگی دیافراگم بیشتر) باعث می شود تصویر بهتری ثبت شود تا فلاش پر قدرت. اما کسی چه می داند، شاید مایکروسافت برنامه خاصی برای لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال دارد.

حتما در تصاویر دقت کرده اید که خیلی واضح عبارت “نمونه اولیه” یا همان Prototype دیده می شود، این یعنی که این مواردی که گفتیم می تواند در نسخه نهایی نباشد. به عبارتی این نسخه هنوز نهایی نشده است و احتمال دارد یکی از نمونه های اولیه ای باشد که لو رفته است یا هر احتمال دیگری.

نظر شما درباره لومیا ۹۵۰ ایکس ال یا لومیا ۹۵۰ چیست؟ چه انتظاراتی از آن ها دارید؟ آیا مایکروسافت می تواند یک تنه به جنگ آیفون ها، گلکسی ها و دیگر مدعیان بازار برود؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-photos-of-Lumia-950-and-Lumia-950-XL-prototypes-show-triple-LED-flash-on-both-models_id74350″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sadeghi

دهنت سرویس مایکی با این گوشی طراحی کردنت.فک کنم طراحش تعمیر کار اب و فاضلاب بوده ازون واشر فلزی که چسبونده به دوربین کاملا معلومه.نه اسمشون به پرچمدار میخوره نه طراحیشون.پرچمدار ۹۵۰xl مگه میشه مگه داریم :yahoo:

AMIR 2311

به خدا خیلی زشته

bvb

هر.چند طرافدار مایکروسافت هستم اما طراحی نسبت به ۹۳۰ پسرفت داشته البته این زده نمونه اولیه اگه به خاطر بیارید میدونید که ۱۰ ها طراحی رو تا بحال به این دو گوشی نسبت دادن درست مثل لومیا ۹۳۰ (آیکن) که کلی طراحی دادن ولی چیزی که مایکروسافت معرفی کرد زمین تا آسمون فرق داشت و بسیار زیباتر بود وایسیم ببینیم چی میشه…..طاقت ندارم دیگه…….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)