حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فراخوان نزدیک به ۵۸ هزار پورشه به دلیل نشت در سیستم سوخت رسانی

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

 پورشه ۵۸ هزار پورشه ماکان توربو و ماکان S را به دلیل ایمنی به طور داوطلبانه فراخواند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
۵۸۸۸۱ماشین از سراسر جهان توسط شرکت پورشه فراخوان داده شده است چرا که یک فشار در محفظه موتور می تواند باعث نشت در سیستم سوخت رسانی شود. پورشه به طور مستقیم با دارندگان ماکان توربو و ماکان S تماس گرفتند و به آن ها سرویس رایگان می دهند.البته هنوز هیچ گزارشی از آسیب یا حادثه ای در این خصوص اعلام نشده است. این فراخوان به دلیل یک معاینه فنی دقیق است.

قدم اول: ماکان توربو و ماکان S
از ماشین های آسیب دیده، ۲۱۸۳۵ از ایالات متحده و ۳۴۹۰ ماشین از کانادا هستند و باقیمانده از کشورهای دیگر است. پورشه می گوید: ” طی جلسه ای با تعمیرکنندگان این نقص به آنها گفته شده است که با بیشترین سرعت عمل این کار را انجام دهند.” تعمیر سیستم سوخت برای هر ماشین ۶۰ دقیقه طول می کشد.
اوایل سال بود که “فولکس واگن” هم برای هزاران ماشین خود به دلیل نشست سوخت که می تواند باعث آتش سوزی شود فراخوان داد. همچنین در ماه مارس  به همین دلیل “مرسدس بنز”  فراخوان داده بود.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/58k-porsches-recalled-over-fuel-line-troubles-30412447/” target=”blank” background=”#159f84″]slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
f.khabiry

کپی کارخانه های ماشین سازی ایرانه…

sadeghi

سایپا و ایرانخودرو هم فراخوان دادنوالبته فراخوان وام برای انداختن ماشیناشون به ملت ساده لوح.

Mammad Gherghi

جای اینکه ایران خودرو و سایپا کیفیت محصولات خارجی رو هدفشون قرار بدن اونا کیفیت محصولات ما رو سرلوحه کارشون قرار دادن،اون از وولکس و بی ام دبلیو،اینم از پورشه

hamidreza2000m

ریا نباشه باز باید برم نمایندگی پورشه!
:yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....