حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشاهده کنید: تصاویر جدید منتشر شده از گوشی Moto X 2017 کمپانی موتورولا

طی یک ماه گذشته اطلاعات و عکس‌هایی از گوشی Moto X 2017 منتشر شد که در وبسایت ترنجی این اطلاعات رو پوشش دادیم اما به تازگی اخباری منتشر شده است که درک بهتری را برای ما از گوشی Moto X 2017 فراهم می کند، با ما همراه باشید.

در ماه گذشته خبری مبنی بر تصاویر فاش شده از (Moto X(2017 با بدنه‌ و اسکلت فلزی در ترنجی منتشر شد که مشاهده کردیم این گوشی هوشمند که از سوی کمپانی موتورولا عرضه می شود قرار است از طراحی فلزی برای بدنه خود استفاده کند. در منبع خبری PhoneArena به تازگی خبری منتشر شده است که رندر های ۳D از این گوشی را در اختیار ما می گذارد و باعث می شود اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی کسب کنیم.

گوشی Moto X 2017

گوشی Moto X 2017

گوشی Moto X 2017

گوشی Moto X 2017

گوشی Moto X 2017

گوشی Moto X 2017

با کمی توجه به عکس‌ها می توان متوجه شد که این گوشی شبیه به گوشی Moto Z می باشد اما با کمی تفاوت !!. با توجه به پنل پشتی که در عکس‌ها دیده می شود اثری از پین‌های مخصوص برای استفاده کردن از Moto Mods دیده نمی شود پس می توان گفت که این گوشی از طراحی ماژولاری بهره نمی برد و نتیجه می گیریم که این گوشی هوشمند جزو دسته گوشی‌های پرچمدار محسوب نمی شود.

در ادامه اطلاعاتی که از این عکس‌ها کسب شده است، باید گفت که این گوشی برای بخش صفحه نمایش خود از طراحی ۲٫۵D glass استفاده نکرده است و این باعث می شود که بازهم این گوشی به عنوان یک پرچمدار وارد بازار گوشی‌های هوشمند نشود پس نمی توان انتظار قیمت بسیار بالایی از این گوشی داشته باشیم. گوشی Moto X 2017 از پورت MicroUSB برای شارژ شدن و انتقال فایل استفاده می کند و این دقیقا خلاف چیزی است که در گوشی Moto Z شاهد بودیم برای اینکه این گوشی در حال حاظر از پورت USB Type-C استفاده می کند و همینطور این گوشی دارای جک ۳٫۵ میلی متری است که جای آن در گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۶ لنوو خالی بود. در مورد ابعاد این گوشی باید گفت که ابعادی برابر با ۸٫۴ * ۷۳٫۸ * ۱۵۰ میلی متر دارد و همینطور در مقایسه با گوشی Moto Z که ۵٫۲ میلی متر نازکی آن است، این گوشی ظرافتی برابر با ۹٫۵ میلی متر دارد. در آخر باید گفت که این گوشی با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی عرضه می شود در مقایسه با گوشی Moto Z که ۵٫۵ اینچ اندازه صفحه نمایش آن است و با در نظر گرفتن این موضوع که گوشی Moto X 2017 از دوربین دوگانه پشتیبانی نمی کند پس قطعا این گوشی در دسته گوشی‌های میان رده قرار می گیرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-Moto-X-2017-video-and-image-renders-leaked_id89510″]PhoneArena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeed

خب مشخصه که قرار نمیگیره،سری دروید وسری موتو زد پرچمداران موتورولا هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........