حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری نکسوس ۶ پی (Nexus 6P) منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

نکسوس ۶ پی فبلت گوگل برای سال ۲۰۱۵ است. حقیقتا این دستگاه مقاومتر و تماما از آلومینیوم است اما طراحی قاب پشتی آن، حداقل به دل ما نمی نشیند. اگر آن را کنار نکسوس ۶ بگذارید به خوبی متوجه این حرف ما می شوید. گوگل سال ۲۰۱۴ را تنها با یک نکسوس ۶ به اندازه ۵٫۹۶ یا همان ۶ اینچی پشت سر گذاشت و به همین دلیل پیشرفت های نکسوس ۶ پی نسبت به نسل قبلی خود آنچنان زیاد نیست اما مسلما موثر خواهد بود. در این مطلب می خواهیم نگاهی به عمر باتری این دستگاه بیاندازیم پس در در ادامه با ترنجی باشید.

نکسوس ۶ پی با کمی کوچکتر شدن در نمایشگر، به اندازه ۵٫۷ اینچ اما با همان رزلوشن QHD رسیده است. گوگل ترجیح داده است که نکسوس ۶ پی را با اسنپدراگون ۸۱۰ روانه بازار کند و ما امیدواریم که هوآوی و گوگل توانسته باشند این اژدها را رام کنند.

نکسوس ۶ پی حجم زیادی از انرژی را در خود دارد، یک باتری ۳۴۵۰ میلی آمپری می تواند بزرگترین حجم باتری در مقایسه با رقبا باشد اما عقبه هوآوی نشان می دهد که این سنگ بزرگ نشان از زدن نیست. نکسوس ۶ پی با این باتری حجیم چه امتیازی را کسب خواهد کرد؟ نگاهی به جدول زیر بیاندازید و پس از خواندن نتیجه، آن را با نکسوس ۶ و نکسوس ۵ ایکس مقایسه کنید:

Nexus 6P Battery life

همانطور که می بینید عمر بانری نکسوس ۶ پی یک عقبگرد نسبت به نکسوس ۶ است و از نظر مدت زمان شارژ شدن (با وجود افزایش حجم باتری نسبت به نکسوس ۶) تنها کمی سریع تر شارژ می شود. در حقیقت عمر باتری نکسوس ۶ پی با روشنایی ۲۰۰ نیت و کارایی اسکریپت وب سایت فون آرنا، تنها ۶ ساعت و ۲۴ دقیقه است، نگاهی به رقبا بیاندازید تا حساب کار دستتان بیاید. در حقیقت چیزی نزدیک به ۳۰٪ کمتر از فبلت های سامسونگ و اپل که این واقعا خوب نیست و اوضاع بدتر هم می شود اگر حجم باتری فبلت های اپل و سامسونگ را با ساخته هوآوی-گوگل مقایسه کنید.

عمر باتری با توجه به زندگی های امروزی و همیشه در حرکت بودن کاربران و البته استفاده از دیتای موبایل، کمتر از این ارقام است و بهترین هایی مثل نوت ۵ یا آیفون ۶ پلاس برای مثال در استفاده روزمره ما نیاز به دو بار شارژ کامل دارند، این نشان می دهد که نکسوس ۶ پی آنقدرها هم نمی تواند خوب عمل کند اما از یاد نبرید که در استفاده معمول و روزمره، بخش قابل تاملی از استفاده به مدت زمان آماده به کار دستگاه باز می گردد که گوگل آن را با حالت Doze ارتقا داده است اما خب با توجه به شرایط این تست، تاثیر آن قابل توجه نیست.

نظر شما درباره عمر باتری نکسوس ۶ پی چیست؟ قبلت ایده آلی به نظر می رسد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Google-Nexus-6P-battery-life-test-score-average-in-active-use_id74853″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
fallen

با ظرفیت ۳۴۵۰ عجب گندی زد دمت گرم هواوی :negative:

Nfs

🙁

HG

درسته باتری خوبی نداره اما بنچمارک هاش امروز منتشر شد و اولین اندرویدی بود که خیلی خوب با صفحه با کیفیت بالا با نوت ۵ رقابت کرد.قیمتش هم خیلی مناسبه و بهترین اپدیت رو داره. واقعا گوشی خوبی هست.

Ari khan

دلیلشم اینه که صفحه نکسوس۶پی رو سامسونگ ساخته 😉

riofarina

دم کوالکام با این cpu مزخرفش گرم.
اینم از این محکوم به مرگ.
نفر بعدی

bvb

تست های باتری فون آرنا اکثرا اشتباهه ممکنه بهتر از این باشه یا حتی بدتر از این باید منتظرتست سایت قابل اطمینان جی اس ام آرنا بمونیم

Jahandar

دقیقا :yes:

just samsung

همیشه گفتم این هواپی یه برند کاملا بنجل هست و هیچ‌کیفیتی نداره هرکی بخره همون اخرین خریدش میشه از این شرکت:

Samsung--Electronics

آخه هواوی مگه تو سونی هستی که ۸۱۰ استفاده می کنی؟؟؟؟ این عمر باتری با توجه به هواوی بودن طبیعی هست :whistle:
فقط سونی تونست با ۸۱۰ گوشی بسازه :yahoo:

hossein s

نهههههههههه بابا! بگیریدش در نره!!!!

bvb

وان پلاس۲ و جی فلکس۲ چی بودن؟؟؟

Samsung--Electronics

عمر باتریشون داغون شد.

md4956

نکسوس ها هیچوقت توی باتری بهترین نبودن .. طبق انتظارم بودن تقریبا٬ با اینکه حجم باتری کاملا مناسبی داشتن .. :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)