حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک عضو دیگر سری X الجی به ایران می‌آید؛ بعد از عرضه گوشی X Screen حالا نوبت به X Cam رسید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت ال‌جی الکترونیکس ایران ، بزودی عرضه تلفن‌ هوشمند دیگری از سری X به اسم ال‌جی X Cam که مجهز به امکانات پیشرفته موجود در مدل‌های پرچمدار هستند، را آغاز می‌کند. سری X ال‌جی برای آنهایی طراحی شده است که می‌خواهند گوشی هوشمندشان از امکانات منحصربه‌فردی نظیر دو دوربین و یا صفحه‌نمایش دوم برخوردار باشد. ال‌جی X Cam مانند G5  در کنار لنز اصلی خود از لنز واید (عریض) ۱۲۰ درجه نیز بهره می‌برد. دوربین اول با لنز ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم با زاویه واید در پشت X Cam میدان دید عریضی نظیر چشم انسان را ارائه می‌دهد.

ال‌جی X Cam از قابلیت Pop-out Picture برخوردار است که دو تصویری که با لنزهای واید و استاندارد ثبت می‌شوند را با هم ادغام می‌کند و در نهایت یک تصویر کامل را بنمایش می‌گذارد. این تلفن هوشمند ازقابلیت تصویر متحرک Animated Photo و Panorama  View  نیز برخوردار است. همچنین با قابلیت Signature نیز می‌توان بعد از ثبت تصویر به آن زیرنویس اضافه کرد.

به لطف طراحی یکپارچه و شیشه سه‌بعدی خم‌شو، ال‌جی X Cam از بدنه منحنی شگفت‌انگیزی با ضخامت ۵٫۲ میلی‌متر برخوردار است. بنابراین، نگه داشتن آن در دست فوق‌العاده راحت است و برخلاف گوشی‌های رده‌ متوسط ضخیم و سنگین، ال‌جی X Cam فقط ۱۱۸ گرم وزن دارد.

ال‌جی X Screen نیز که یک ماه پیش در ایران عرضه شد از صفحه‌نمایش دوم ال‌جی برخوردار است که اولین بار در V10 ال‌جی معرفی شد.این نمایشگر همیشه ‌روشن به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات اساسی مانند زمان و تاریخ و اعلان‌ها را بدون باز کردن قفل گوشی  مشاهده نمایند. این اولین گوشی هوشمند رده‌متوسطی است که دارای این قابلیت منحصربه‌ فرد است. ظاهر X Screen با قاب فایبر گلاس شفاف پشت آن تکمیل می شود. لبه‌های منحنی در کناره های آن نیز ظاهر باشکوه و در عین حال ساده ای به آن می‌بخشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

با X screen کار کردم خیلی خوب بود قیمتشم شدیدا مناسبه ، سری X ال جی عالیه :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....