حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح ویژه ایدکو برای الکامپ ۲۰۱۵: تخفیف ویژه الکامپ در انتظار مشتریان کسپرسکی

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

شرکت ایدکو (توزیع‌کننده محصولات کسپرسکی در ایران)، هم‌گام با برپایی بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، محصولات کسپرسکی را  با تخفیف ۲۵ درصدی به فروش می‌رساند. به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ، تمامی محصولات کسپرسکی را با تخفیف ۲۵ درصد عرضه خواهد کرد.

بنابر اعلام شرکت ایدکو، علاقه‌مندان به خرید محصولات کسپرسکی برای تجربه حضوری امن در دنیای مجازی و نیز بهره‌مندی از تخفیف در نظر گرفته شده از تاریخ ۲۳ آذرماه، یعنی هم‌زمان با شروع برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تا ۱۰ دی‌ماه ۹۴ فرصت دارند نسبت به خرید محصولات موردنظر خود اقدام کنند. بر این اساس تمام خریدارانی که در این بازه زمانی اقدام به خرید لایسنس جدید و یا تمدید لایسنس از طریق نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین کنند شامل این تخفیف خواهند شد.

شرکت ایدکو تصریح کرده است که این تخفیف صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و تهیه این محصولات از طریق نمایندگان رسمی امکان‌پذیر است. فهرست نمایندگان معتبر در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. شایان ذکر است بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در حوزه آی‌تی  از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه ۹۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود و شرکت ایدکو نیز در  غرفه ۴۳۶ واقع در سالن ۳۸ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chaarshir_ahwaz

تخیف تو خارج بعضی وختا حتی زیر قیمت خرید خود فروشگاس

یعنی با ضرر میده جنسو ، تو ایران تخفیف یعنی از غارت جیب مردم به سود بالا راضی شدن فروشنده

البته شاید اینا ادما خوبی باشن ، ولی ما زندگیمون پر از تجربه بد از خرید ه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....