حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی و زیبا Sharp Corner R ؛ تلفنی با صفحه نمایش خمیده

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

شارپ شرکتی ژاپنی است که علاوه بر تولید پنل‌های صفحه نمایش و تلویزیون ، مدتی است که به ساخت تلفن‌های هوشمند مشغول است. امروز طرح مفهومی زیبایی از Sharp Corner R منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

با ترنجی همراه باشید…

طرح مفهومی یا کانسپت جدیدی که برای تلفن جدید شارپ منتشر شده است ، یک تلفن هوشمند منحصر به فرد را نشان می‌دهد که دارای صفحه نمایش منحنی (خمیده) است. صفحه نمایش این تلفن با فناوری IGZO ساخته شده است و ابعادی برابر ۵٫۷ اینچ دارد. رزولوشن صفحه نمایش این تلفن Full HD است و دارای تراکم پیکسلی ۴۲۵ppi می‌باشد.

پنل نمایشگر بیش ۹۰ درصد سطح جلویی تلفن ر پوششنده است که آمار فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. این اسمارت فون ساعاتی پیش در نمایشگاه CEATECH 2016 در معرض دید عموم قرار گرفته است. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص پردازنده ایت تلفن در دست نداریم و به جمله‌ی اطلاعاتی در دست نمی‌باشد قناعت می‌کنیم. احتمالا شارپ بزودی این تلفن را معرفی کند.

نظر شما در رابطه با Sharp Corner R چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Sharps-new-Corner-R-phone-sports-a-bezel-less-curved-edge-display-phone-is-still-a-concept-model_id86275″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.A

واو چقد باحاله

grimm

به این میشه گفت یک طراحی جدید و قشنگ و نوآورانه نه پیکسل های مسخره

Hamed.7

ای ولا صنعت ژاپن، شارپ خواست نشون بده صفحه OLED نیمه خمیده ی سامسونگ هیچه، بهتر و سختترش رو میتونم بسازم. دم SHARP گرم، اگر با SONY همکاری کنن باهم در این زمینه عالی و جالب میشه.

Samsung.38922

استاد شما از کجا فهمیدی صفحه oled سامسونگ هیچه ؟؟

Mordred-Ox

چرته
صفحه خمیده شارپ با نسبت صفحه ۹۰ درصد به پای صفحه نسبتا خمیده(اطراف لبه ها) سونی با نسبت صفحه ۷۰ درصد از لحاظ خمیدگی و نسبت صفحه نمیرسه
کلا همه شرکتا اشغال میزنن فقط سونی جنسش خوبه
دوربین زد ۲ هم به قول یکی از ایفون ۷ بهتره
منم امروز اعصابم تو همه میخوام دعوا درست کنم
خیلیاتونم از روی همین کامنت دعوا راه میندازین چون ابزار تفکر ندارین
ترنجی نظرمو پاک نکن میخوام ببینم کیا اینجا عقل دارن
منم مثلا مغز برتر تا ۵۰۰ سال آیندم

j30

دمت جیز هیچکس حریفت نیس

ممد

باشه بابا. اصلا انفجار نوت۷ تقصیر سونیه. سونیه که از هرچی اپل میزنه از روش کپ میزنه. پول دادن به ترول ها برای خراب کردن اچ تی سی هم کار سونی بود. سونی بود که به طرفدار های اپل میگفت گوسفند. کلا هرچی میکشیم از دست سونیه. خوبه؟؟ عقده هات خالی شد؟؟؟
در ضمن اپل مقدسه. لازم نیست برا اعتبار دادن به حرفت حرف ایفونو پیش بکشی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com