حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موزیلا به ما نشان می‌دهد که فایرفاکس در ویندوز ۱۰ چه طراحی دارد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

چند روز پیش طی خبری به اطلاع شما رساندیم که موزیلا اعلام کرده که مرورگر فایرفاکس به صورت رسمی برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. حال اطلاعات و همچنین تصاویری از محیط مرورگر توسط موزیلا در فضای مجازی منتشر شده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

با ترنجی همراه باشید…

ظاهرا موزیلا اهداف بزرگی را در سر خود می پروراند و قصد دارد تا مایکروسافت اج را نیامده ضربه فنی کند! این شرکت که در ابتدای عرضه‌ی ویندوز ۸ یک نسخه‌ی بتا از مرورگر خود را در استور ویندوز قرار داد و پس از مدت زیادی آن را به نسخه‌ی رسمی تبدیل کرد و پس از دو هفته این پروژه را تعطیل کرد! قصد دارد تا باری دیگر شانس خود را در استور ویندوز بیازماید و نسخه‌ای هماهنگ تر با طراحی و دیزاین ویندوز را منتشر کند. تیم طراحی مرورگر فایرفاکس به سختی در حال تلاش برای توسعه و طراحی مرورگر خود مبتنی بر ویندوز ۱۰ هستند تا توانایی‌های خود را به دیگران ثابت کنند.

Chad Weiner یکی از اعضای تیم توسعه فایرفاکس و از مدیران موزیلا در مصاحبه با وب‌سایت VentureBeat نکاتی را در این رابطه با مرورگر خود در ویندوز ۱۰ بیان کرد:

هدف ما از ارائه مرورگر خود در استور ویندوز ۱۰ یک انتقال راحت و بدون دردسر برای کاربران ویندوز است. Weiner همچنین افزود: ما می‌خواستیم  مطمئن شویم که می‌توانیم یک تجربه‌ی سطح بالا و درجه یک را در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار دهیم. پس ما از ترفند‌های زیرکانه در طراحی این مرورگر استفاده کرده‌ایم و طراحی این مرورگر تفاوت زیادی با نسخه‌های دیگر ندارد و تنها با طراحی ویندوز ۱۰ هماهنگ شده است. ما همچنین در حال تلاش هستیم تا برای مشاهده‌ی بهتر سایت‌ها در مرورگر ردپای طراحی اصلی مرورگر را در ویندوز ۱۰ کمرنگ تر کنیم.

دوست دارید تا با طراحی مرورگر جدید موزیلا در بستر ویندوز ۱۰ آشنا شوید؟ گالری تصاویر به شما کمک خواهد کرد.

windows10-specs-01-persona-light

1_windows10-specs-01-awesome-bar-results-01

1_windows10-specs-01-main-window-01

1_windows10-specs-01-tab-hover

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/mozilla-reveals-more-information-about-the-design-philosophy-of-firefox-for-windows-10″ target=”blank” background=”#377431″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Atta

عالییییییی
بهتر از این نمیشد

Soltanmsh

خیلی خوبه ! ولی باید روی سرعت یه خورده کار کنه! :rose:

Shahspik

منتظر مایکروسافت اج هستم. بنظرم میترکونه. فعلا که با کروم حال میکنم.

alo0cheh

آقای کمانی موزیلا نسخه یونیورسال میده؟ واسه موبایل هم میشه استفاده کردش؟

mahyar

قشنگه ^___^

Samsong...DIE

به درد نمیخوره بهترین مرورگر کروم هست :yahoo:

Mohammad313

از کی تا حالا کروم مرورگره ؟؟ B-)

Exynos

What the FOX !! 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com