حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طبق یک بررسی، اپل واچ به عنوان دقیق‌ترین دستبند سلامتی جهان شناخته شد

هم اکنون گجت‌های بسیاری وجود دارند که ضربان قلب شما را اندازه گیری می‌کنند. از گوشی‌هایی مانند اس ۷ گرفته تا دستنبد‌هایی که به طور مداوم ضربان قلب را اندازه گیری می‌کنند. البته باید گفت دقت این گجت‌ها برابر نیستند. اکنون طی یک بررسی، اپل واچ به عنوان دقیق‌ترین دستبند سلامتی جهان شناخته شده است. با ما در ادامه همراه باشید.

تیم بررسی، ساعت هوشمند گران قیمت اپل واچ را در مقابل رقبای مشهوری مانند Fitbit Charge HR، Mio Alpha و Basis Peak قرار دادند. تمامی این گجت‌ها بر اساس استاندارد طلایی دستگاه نوار قلب بررسی شده و در معرض حدود ۵۰ تست راه رفتن، دویدن و یا فعالیت ساده استراحت قرار گرفتند.

در پایان مشخص شد که اپل واچ به طور میانگین در ۹۰ درصد مواقع دقیق بوده است. این در حالیست که میزان دقت رقبای دیگر زیر ۸۰ بود. اپل واچ توانست در فعالیت‌های فیزیکی گوی سبقت را از رقبای خود ربوده و رتبه اول اول را به دست آورد.

اپل سیستم اختصاصی را که از دو چراغ راهنما استفاده می‌کند را توسعه داده است که با استفاده از نرم افزار تغییرات حرکتی و عروقی را می‌سنجد.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-Watch-scores-title-of-the-most-accurate-pulse-meter-among-wrist-wearables_id86527″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید