حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی رسماً تایید کرد که Redmi Note 3 در ۳ آذر معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در حالیکه طبق شایعات و گزارشات منتشرشده قبلی، انتظار می‌رفت گوشی Redmi Note 2 Pro در رویداد خبری شیائومی در ۳ آذر معرفی شود؛ به‌تازگی، تایید شده است که این مدل با نام Redmi Note 3 معرفی خواهد شد. این خبر به‌طور رسمی توسط شیائومی اعلام شده است؛ بنابراین، در ۳ آذر از جانشین Redmi Note 2 که در ماه آگوست معرفی شده بود، رونمایی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ترنجی را دنبال کنید.

رئیس شیائومی، لین بین در اکانت رسمی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین، تصویری را منتشر کرده است که Redmi Note 3 را با بدنه فلزی و حسگر اثرانگشت نشان می‌دهد.

Redmi Note 3

اطلاعاتی که درباره این دستگاه تا به‌حال منتشر شده است از یک چیپ‌ست Helio X10، نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای Redmi Note 3 خبر می‌دهند. این محصول در دو مدل ۲ و ۳ گیگابایتی عرضه خواهد شد که حافظه‌های داخلی هر مدل، با یک‌دیگر متفاوت است.

Redmi Note 3 با ابعاد ۴۹٫۹۸ در ۷۵٫۹۶ در ۸٫۷۵ میلی‌متری و ۱۶۵٫۹۷ گرم وزن در ۳ آذر به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/xiaomis_president_outs_teaser_image_for_the_upcoming_redmi_note_2_pro_-news-15082.php” background=”#12b37e”]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی