حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی ۴ در اوایل شهریور ماه، معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

پس از عرضه شیائومی ردمی پرو با دوربین اصلی دوگانه، شایعات درباره محصولات جدید این شرکت منتشر می‌شود. آخرین شایعات از یک شبکه‌ اجتماعی در چین، نشان می‌دهد که شیائومی در ماه آینده، یک گوشی ارزان‌قیمت معرفی خواهد کرد و با توجه به شایعات پیشین، احتمالاً محصول جدید شیائومی، ردمی ۴ خواهد بود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

انتشار شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی ارزان‌قیمت جدید شیائومی، موضوع چندان تازه‌ای نیست و پیش‌تر، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه شیائومی ردمی ۴ در تابستان سال جاری وجود داشته است. با این‌حال، به‌تازگی، زمان مشخصی برای معرفی گوشی ارزان‌قیمت شیائومی ردمی ۴ مشخص شده است و منبع انتشار این شایعه، مدعی شده است که گوشی جدید شیائومی به‌عنوان یک مدل ارزان‌قیمت در ماه آگوست معرفی خواهد شد. البته، زمان مشخصی برای معرفی شیائومی ردمی ۴ اعلام شده است و به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید شیائومی در ۲۵ آگوست (پنج‌شنبه، ۴ شهریور) معرفی خواهد شد.

علاوه‌بر فاش‌شدن زمان معرفی شیائومی ردمی ۴، منبع انتشار این شایعه، بخشی از مشخصات‌فنی گوشی ارزان‌قیمت جدید شیائومی را مشخص کرده است. گفته می‌شود شیائومی ردمی ۴ به تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام، مجهز شده است و یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، این مدل را به یک انتخاب بسیار مناسب مبدل خواهد کرد. با این‌حال، پیش‌تر شایعاتی مبنی بر عرضه شیائومی ردمی ۴ با تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲٫۰ گیگاهرتز، منتشر شد و گمان می‌رفت که شیائومی از تراشه Helio P10 مدیاتک در گوشی ارزان‌قیمت خود استفاده خواهد کرد.

redmi-4-01

به‌طور کلی، شایعات اخیر با آنچه که پیش‌تر برای شیائومی ردمی ۴ فاش شده بود؛ در تضاد است. در شایعات قبلی، گفته می‌شد که شیائومی ردمی ۴ با تراشه Helio X20 مدیاتک عرضه خواهد شد و شرکت سازنده، گوشی ارزان‌قیمت جدید خود را با این تراشه ده هسته‌ای عرضه خواهد کرد. با وجود تضادهای موجود در شایعات مختلف، در حال‌حاضر نمی‌توان گفت که کدام تراشه به شیائومی ردمی ۴ قدرت می‌دهد؛ با این‌حال، می‌توان مطمئن بود که شیائومی ردمی ۴ با یک تراشه هشت هسته‌ای عرضه می‌شود و Helio X20 مدیاتک، به این گوشی قدرت نمی‌دهد. این موضوع با توجه به بازه قیمتی احتمالی شیائومی ردمی ۳، واضح به‌نظر می‌رسد. علاوه‌براین، باید گفت که شیائومی ردمی ۴ مانند مدل قبلی، احتمالاً در چندین مدل عرضه خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که یک مدل، با تراشه اسنپدراگون کوالکام و مدل دیگر با تراشه مدیاتک عرضه شود.

علاوه‌بر فاش‌شدن جزئیات شیائومی ردمی ۴، منبع انتشار شایعه، مدعی شده است که شیائومی، یک گوشی‌هوشمند پرچم‌دار جدید در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. با توجه به شایعات گذشته، به‌نظر می‌رسد که محصول مذکور، شیائومی می نوت ۲ باشد؛ محصولی که پیش‌تر گفته می‌شد در ۴ مرداد، ارائه خواهد شد. با این‌حال، یک تحلیل‌گر، مدعی فاش کرده است که شیائومی می نوت ۲ در ماه آگوست معرفی خواهد شد و بنابراین، مشخص نیست که شیائومی در ماه سپتامبر، کدام‌یک از محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد.

redmi-4-03

یک احتمال وجود دارد و آن، این است که شیائومی می نوت ۲ در ماه آگوست ارائه شود و مدل خاص آن با صفحه‌نمایش لبه‌ منحنی دوگانه که احتمالاً شیائومی می نوت اج نامیده خواهد شد؛ در ماه سپتامبر معرفی شود. با این‌حال، باید منتظر ماند و دید که شیائومی در تابستان، محصول جدیدی را معرفی خواهد کرد یا معرفی محصولات جدید خود را به پاییز و اواخر سال جاری میلادی، موکول می‌کند.

به‌روزرسانی:

به‌تازگی، شایعات جدیدی از شیائومی ردمی ۴ منتشر شده است  و بنابر اطلاعات فاش‌شده، این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ با هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز، مجهز شده است؛ تراشه گرافیکی قدرت‌مند آدرنو ۵۰۶ نیز پردازش امور گرافیکی را برعهده دارد. علاوه‌براین، سه گیگابایت حافظه رم برای گوشی ارزان‌قیمت شیائومی، فاش شده است و مدل پایه با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، عرضه می‌شود. برای اطلاع، مدل‌های دیگری از شیائومی ردمی ۴ با حافظه‌داخلی بیشتر، ارائه می‌شود و شیائومی، ردمی ۴ را تنها با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه نخواهد کرد. هم‌چنین، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، از دیگر مشخصاتی است که برای گوشی جدید فاش شده.

xiaomi-redmi-4-geekbench

قیمت اعلام‌شده برای مدل پایه شیائومی ردمی ۴ با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۰۶ دلار است و با توجه به مشخصات قدرت‌مندی که این گوشی با آن‌ها همراه شده، بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. در صورتی‌که شیائومی ردمی ۴ با این مشخصات و برچسب قیمتی به بازار عرضه شود، مسلماً تلاش سازندگان دیگر نظیر هوآوی برای معرفی یک محصول با مشخصات‌فنی قابل رقابت و قیمت مناسب، دیدنی خواهد بود. درباره مشخصات گوشی جدید شیائومی ردمی ۴، چه نظری دارید؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/09/xiaomi-redmi-4-rumored-debut-august-25-snapdragon-625/” target=”blank”]gizmochina[/su_button] [su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/09/xiaomi-redmi-4-specs-price-3gb-ram-5-inch-display-699-yuan/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alifh

سلام ببخشید فک کنم اشتباهی بجای آدرنو ۵۰۵ نوشتید آدرنو ۶۰۵

mms6430

آقاصدرا آدرنو ۵۰۶ درسته.اشتباه از منبع خبر هست.
https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/625

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی