حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت ۲ (Xiaomi Redmi note 2) در رندری جذاب شبیه به گلکسی نوت ۷

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | حتما بخوانید، شایعات، شیائومی

شیائومی در حال تدارک یک معرفی با غافلگیری بزرگ است و این غافلگیری بزرگ قرار است با Redmi note 2 ارایه شود. امروز چند رندر و تصویری که مدعی می شوند مربوط به ردمی نوت ۲ هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تصاویر را ببینیم.

live-images-leak-of-the-xiaomi-mi-note-2 live-images-leak-of-the-xiaomi-mi-note-22شیائومی هفته دیگر یعنی در تاریخ ۲۵ اکتبر یا ۴ آبان مراسم معرفی فبلت جدید خود یعنی ردمی نوت ۲ (Redmi note 2) را ترتیب خواهد داد. شایعات زیادی پیرامون دستگاهی که قرار است معرفی شود منتشر شده است و یکی از آن ها دو تصویر بالاست. تصویری که می بینید مربوط به یک دستگاه با حاشیه تصویر بسیار ناچیز در لبه های بالا، راست و چپ است. احتمالا این دستگاه چیزی شبیه به تولیدات شارپ است که تمام حاشیه در لبه پایین خلاصه شده است.

در مدل عادی یعنی ردمی نوت ۲ شاهد نمایشگر ۵٫۷ اینچی امولد به رزلوشن FHD هستیم که در مدل پرو آن به QHD ارتقا پیدا خواهد کرد.

مشخصات کلی دستگاه اما فارغ از طراحی یا سبک دستگاه در همه شایعات یکسان است. در مدل عادی یعنی ردمی نوت ۲ شاهد نمایشگر ۵٫۷ اینچی امولد به رزلوشن FHD هستیم که در مدل پرو آن به QHD ارتقا پیدا خواهد کرد. حافظه رم در مدل عادی برابر ۴ گیگابایت و در مدل پرو ۶ گیگ است. حافظه داخلی مدل پرو ۱۲۸ گیگ و مدل های عادی بین ۳۲ یا ۶۴ گیگ متغیر خواهد بود. چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ در قلب هر دوی این دستگاه ها خواهد تپید. باتری نیز طبق عادت شیائومی بزرگ و برابر ۴۰۰۰ میلی آمپر است.

renders-allegedly-of-the-mi-note-2-show-of-the-dual-curved-edge-screen-expected-on-the-phablet2

اما شایعه دوم که تنها چند ساعت بعد منتشر شد، تصویر بالا و تصویر اصلی مطلب است. در این تصاویر یک دستگاه با نمایشگر دو لبه خمیده می بینید که پشت آن نیز به مانند جلوی آن خمیده است و چیزی شبیه به گلکسی نوت ۷ را در ذهن ما تداعی می کند. این طراحی زیباو جسورانه به نظر می رسد. تا پیش از این شیائومی با می ۵ خود قاب پشتی خمیده را در لیست محصولات خود دارد.

دوربین اصلی در این رندر دوتایی دیده می شود و بعید نیست که شیائومی نیز یک پرچمدار با دو دوربین ارایه کند. نظر شما درباره این شایعات چیست؟ به نظر شما کدام مورد به تحقق خواهد پیوست؟ انتظارات شما از شیائومی ردمی نوت ۲ چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Renders-of-Xiaomi-Mi-Note-2-show-off-dual-curved-edge-screen-and-dual-camera-setup_id86682″]phonearena[/button]

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-Mi-Note-2-live-images-appear-view-them-right-now-right-here_id86625″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
yasin

اینا اگه خراب بشن دیگه باید قید درست شدنشونو بزنی قطعاتش که اصلا گیر نمیاد …البته تو ایران منظورمه بدرد اینجا نمیخوره

Samsung.38922

دیگه برند های چینی گندشو درآوردن. چه سواستفاده ی فاحشی از غیبت نوت۷. سامسونگ کجایی بازارت رو دارن ب فنا میدن ?

trojan

سو استفاده چی ؟؟؟؟ نه که سامی همرو خودش میزنه….. بدون حاشیه کامل رو که شارپ داده.و خمیده هم می۵ بوده. بیخودی جو ندین

Galaxy

خمیده!!!
می ۵!!!
شیب؟!

شاید منظورت قاب پشت دستگاهه که خمیده بود تو mi 5.نه داداش تو هنوز فرق یه تیکه شیشه با صفحه نمایش کواد اچ دی سوپر امولد رو نمیدونی.
شاید هم از سوزش زیادت اینجوری گفتی.

Samsung.38922

بدون حاشیه کامل رو سامسونگ سه ماه قبل از شارپ گفته بود که توی اس۸ استفاده میکنه

mehrdad_ma

الان تصویر کجاست ترنجی ؟

علی

فکر کنم اسمش می نوت ۲ هست لطفا اگه غلطه تصحیح کنید

ُُُSon Of Taurus

ردمی نوت ۲ ؟
ردمی نوت ۲ نسل قبلی سری میان رده های شائومی ــن ، این می نوت ۲ ــه ، خیلی متفاوته ..
دقت کنین ناموسن

Hesam

اسمش می نوت ۲ هستش…اصلاح کنید !!!!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)