حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی در روز ۲۰ دسامبر، مسواک‌ برقی جدیدی را معرفی خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پزشکی و سلامت، سبک زندگی، شیائومی

در تیزری که اخیرا منتشر شده است، شیائومی اطلاعاتی را از یک محصول جدید در اختیار گذاشته است. با ما همراه باشید.

پروفایل اکوسیستم محصولات خانگی شیائومی (Mijia) در شبکه‌ی اجتماعی Weibo، اخیرا پوستری از یک محصول جدید منتشر کرده است که می‌توان حدس زد این محصول یک مسواک برقی باشد. متن همراه این تیزر، درباره‌ی چگونگی تشکیل پلاک و جرم بر روی دندان و چگونگی از بین بردن آن‌ها توسط مسواک‌های برقی است.

xiaomi-electric-toothbrush-1

این مسواک، اولین مسواک برقی شیائومی نیست. اوایل امسال، شیائومی مسواک برقی هوشمند Soocare X3 Sonic را به بازار معرفی کرد. این مسواک از یک باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند است که با یک بار شارژ می‌تواند تا ۲۵ روز به تمیزی دندان‌های شما کمک کند. Soocare X3  از امکان شارژ وایرلس بهره‌مند بود و با استفاده از بلوتوث می‌توانست با تلفن‌همراه ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را بر روی گوشی بصورت هوشمند در اختیار بگذارد. پس از آن نیز شیائومی نسخه‌ی mini این مسواک را برای استفاده‌ی کودکان به بازار معرفی کرد.

xiaomi-electric-toothbrush-2

احتمال می‌رود که این مسواک برقی، مانند نسل قبل، نام Soocare را به دوش بکشد و با قیمتی رقابتی وارد بازار شود. پیش‌بینی می‌شود که این مسواک، پیشرفت‌هایی نسبت به نسل قبل داشته باشد و نسخه‌ی کامل‌تری به‌شمار رود. تاریخ رونمایی از این محصول نیز، ۲۰ دسامبر یعنی ۲ روز دیگر اعلام شده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/12/18/xiaomi-teases-electric-toothbrush-launching-december-20/”]Gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down