حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ترازوی Roomba را معرفی کرد؛ این دستگاه تنها یک ترازو نیست!

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

شیائومی یک شرکت بسیار نوآور و البته خلاق است که در حوزه‌ی ساخت گجت‌های مختلف بسیار فعال است. این شرکت امروز از Roomba پرده برداشت که یکی از جالب‌ترین گجت‌های تولید شده توسط این شرکت است.

با ترنجی همراه باشید…

شیائومی به گفته‌ی خودش قصد دارد تا با تولید محصولات مختلف خانه‌ی شما را تماما هوشمند سازی کند. از ربات تصفیه‌ی هوای چند منظوره گرفته تا ساخت جارو برقی و ماشین لباسشویی و انواع و اقسام دیگر محصولاتی که بویی از فناوری برده باشند.

در این ترازوی هوشمند ۱۲ سنسور مختلف به کار رفته است که می‌تواند پارامترهای مختلفی را مورد سنجش قرار دهد. شیائومی از دقت بی‌نظیر این ترازو سخن می‌گوید و آن را یکی از بهترین‌ها می‌داند. Roomba به صورت دایره مانند و در حالت ۳۶۰ درجه طراحی شده است. این گجت هوشمند با دستگاه تلفن شما به واسطه‌ی نرم‌افزاری خاص ارتباط برقرار می‌کند و می‌تواند اطلاعات مختلف مانند وزن شما را به تلفن همراتان اطلاع  دهد و حتی پیشنهاد‌های لازم در خصوص داشتن زندگی سالم‌تر را به شما عرضه کند.

رومبا به صورت خودکار از دیوار یا هر شی دیگری یک سانتی‌متر فاصله می‌گیرد و در مقابل گرد و خاک گوشه‌ی دیوار ناشی از باقی‌ماندن در یک جای ثابت در امان است. این ترازو دارای سنسور مادون قرمز نیز می‌باشد و با در نظر گرفتن ربان قلب شما هشدارهای لازم در خصوص سکته‌ی قلبی را صادر می‌کند.

این ترازوی جالب با قیمت ۲۴۸ در ساده‌ترین مدل از چند روز دیگر برای فروش در چین و سپس در سایر نقاط جهان در دسترس خواهد بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://mashable.com/2016/08/31/xiaomi-roomba-killer.amp” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]mashable[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
imehrdadi

نفهمیدم این ترازو هستش یا جارو برقی هوشمند؟

riofarina

خیلی خوبه همچین شرکتایی هستن و زندگی و برای همه راحت و مدرن میکنن.
قیمتش برای من یکی خیلی گرونه حدود یک میلیون در میاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com