حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی از کفش‌های هوشمندش با همکاری لی-نینگ رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

انواع مختلفی ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، عینک هوشمند در بازار است و اینگونه که به مشاممان می‌رسد کفش های هوشمند نیز، هدف بعدی پوشیدنی ها است. شیائومی شروع کننده این محصولات است که البته با همکاری شرکت چینی تبار لی-نینگ اقدام به تولید کفش های هوشمند کرده است. در ادامه برای اطلاعـات بیشتر ترنجی را دنبال کنید.

شیائومی امروز طی خبری به طور رسمی همکاری خودش را با شرکت لی-نینگ شرح داد. این شرکت یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت و توزیع کفش در چین است و مدت هاست شایعات همکاری این دو شرکت به گوش می‌رسد که امروز به طور علنی خبر از همکاری این دو شرکت برای تولید کفش هوشمند منتشر شد.

xiaomi-li-ning-smart-shoes-6

این کفش ها می‌توانند با سنسور هایی که دارند در حین راه رفتن و یا دویدن کالری سوزانده شده را اندازه گیری کنند، گام های برداشته شده را بشمارند و اطلاعاتی از این قبیل را در اختیار فرد قرار دهند.

xiaomi-li-ning-smart-shoes-5

شیائومی فعلا تنها دو مدل برای کفش های هوشمندش برگزیده است که تنها از نظر ظاهر و ارگونومی تفاوت دارند و از نظر سنسور ها شبیه به هم و کاملا یکسان هستند. مدل اپل ۶۵ دلار و نوع دوم تقریبا ۳۰ دلار قیمت گذاری شده است. همچنین به نظر می‌رسد این کفش از طریق بولوتوث به دیوایس شما متصل شود.

xiaomi-li-ning-smart-shoes-4

این کفش ها ضدآب و ضدعرق هستند و طبق گفته شیائومی تا حد و حدودی مقاوم در برابر فشــــار هستند که به سنسور ها مشکلی وارد نشود.

 

این دو کفش از حدود ۲ هفته دیگر (۳۰ جولای)  در دسترس خواهند بود و فعلا در چین قابل خریداری است. نظر شما چیست؟

 [su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/07/xiaomi-launches-smart-shoes-li-ning-partnership.html”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....