حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی از نسخه‌ی جدید MIUI 7 رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

امروز شیائومی از نسخه‌ی جدید MIUI در کنار Redmi Note 2 رونمایی کرد. MIUI 7 بر پایه‌ی اندروید ۵٫۱ آبنبات‌چوبی است و شامل چند ویژگی‌ جدید است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

یکی از ویژگی‌های جدید، حالت تشخیص چهره در برنامه‌ی Gallery است که می‌تواند چهره را تشخیص دهد و در برگه‌ی People، تصاویر را مرتب کند. این نرم‌افزار حتی قادر به شناسایی حیوانات خانگی است و می‌تواند بین آن‌ها و انسان‌ها فرق بگذارد. MIUI 7 همچنین دارای تعدادی تم جدید است که یکی از آن‌ها، تم صورتی جدید Goddess می‌باشد. تم‌های جدید از فروشگاه MIUI 7 قابل دانلود است.

MIUI 7 دارای یک قابلیت جدید به نام MI Roaming است که می‌تواند به عنوان یک سیم‌کارت مجازی برای زمانی که به خارج از کشور رفته‌اید، عمل ‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند بسته‌های داده را از شیائومی خریداری کنند و از آن‌ها بدون نیاز به سیم‌کارت جدید استفاده کنند. این قابلیت تنها در کشور چین در دسترس است.

MIUI 7 به شما اجازه می‌دهد تا ویدیوها را برای مخاطبین تنظیم کنید و زمانی که شخصی با شما تماس می‌گیرد، پخش می‌شود. حالت Kids یا کودکان که به تازگی اضافه شده است، می‌تواند محتواهای مناسب سن کودکان را برای آن‌ها پخش کند. MIUI ۷، فردا برای Mi 2 ،Mi 2S ،Mi 2A ،Mi 3 ،Mi 4 ،Mi Note ،Redmi و Redmi Note منتشر خواهد شد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_announces_new_miui_7_based_on_android_51_lollipop-news-13519.php” target=”blank”]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooyat77

تو شرکت های چینی فقط ۱+ B-)
اما این تم goddess هم خیلی قشنگه :good:

احمد

یه جورایی خوشگله

m7890

اگه کاستوم رامش رو واسه اکسپریا sp بسازن نصبش میکنم.

mohandes2m

یه سوال از ترنجی عزیز – این رابط کاربری شیایومی مثل تاچ ویز و سنس است؟ یا مثل آمازون و سیانوژن؟ منظورم اینه که برنامه های گوگل و گوگل پلی رو داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی