حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شمار کاربران ویندوز ۱۰ از مرز ۵۰ میلیون گذشت

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

ظاهرا موفقیت‌های ویندوز ۱۰ به این سادگی‌ها متوقف نمی‌شود و مایکروسافت نهایت توان خود را بکار گرفته تا در مدت ۳ سال بتواند شمار کاربران ویندوز ۱۰ را به ۱ میلیاردی که وعده‌اش را داده بود برساند. سیستم‌عامل جدید با تمامی مزایا و نواقصی که دارد توانسته که نظر مساعد درصد قابل چشمگیری از کاربران ویندوز را جلب کند. طبق آخرین آماری که از ویندوز ۱۰ منتشر شده، این سیستم‌عامل بر روی بیش از ۵۰ میلیون دستگاه مختلف نصب شده است که با توجه به عرضه‌ی حدودا ۱۶ روزه، رقمی فوق‌العاده چشمگیر به حساب می‌آید. در ادامه با ما باشید.

بنابه گفته‌ی گزارش جدیدی که از سهم سیستم‌عامل جدید این شرکت منتشر شده، شمار کاربران ویندوز ۱۰ از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشته است و زمانی این رقم بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که یک هفته قبل شمار کاربران ویندوز جدید نصف این تعداد بود و ظاهرا آغاز پشتیبانی مایکروسافت از دستگاه‌های بیشتری با ویندوز ۱۰ از مهمترین دلایلی بوده که این شرکت توانسته به چنین موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

ظاهرا سیاست‌های این شرکت برای بروزرسانی کاربران به ویندوز ۱۰ پیوسته در حال پیشرفت است و همچنان شاهدیم که کاربران پرشمارتری از سیستم‌عامل جدید استقبال می‌کنند. با توجه به اینکه به شکلی پیوسته شمار دستگاه‌هایی که از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کنند افزایش می‌یابد، این انتظار وجود دارد که در ماه‌های آتی نیز شاهد ادامه‌ی چنین روند رو به رشدی باشیم و ویندوز جدید بتواند جا پای اسلاف خوش نقش خود مانند ویندوزهای XP و ۷ بگذارد.

مایکروسافت در پی آن است که در ماه اکتبر(مهر) سال جاری از اولین بروز رسانی بزرگ ویندوز ۱۰ پرده بردارد و پروژه‌ی جدید این شرکت تحت عنوان Threshold قصد دارد که قابلیت‌های بیشتری را به محبوب‌ترین سیستم‌عامل دسکتاپ در جهان اضافه کند.

بنابه گفته‌ی منابع نزدیک به این شرکت، آپدیت Threshold نرم‌افزار پیام‌رسانی جدید، پشتیبانی از افزونه‌ها در مرورگر اج، بهینه‌های سازی‌های بیشتر در این مرورگر و بروزآوری‌هایی را برای بخش نرم‌افزارهای Universal App Platform و چندین بهبود دیگر را به ارمغان خواهد آورد. مسلما با داشتن ۵۰ میلیون کاربر، این شرکت هم اکنون در پی آن است که با بروزرسانی‌های منظم و دوره‌ای برای کاربران خود از آنها بخوبی محافظت کند تا خللی در روند رو به رشد سیستم‌عامل پرنفوذش ایجاد نشود.

شما در مورد ۵۰ میلیون کاربر ویندوز ۱۰ پس از حدود ۱۶ روز از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی چه فکر می‌کنید؟ آیا زمانی که این شرکت برای عرضه‌ی ویرایش جدیدتری از ویندوز ۱۰ در ماه مهر وعده‌ی آن را داده می‌تواند مصادف با رونمایی از سرفیس پرو ۴ باشد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/there-are-now-over-50-million-people-using-windows-10-worldwide”]winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taktaz

منکه زیاد ازش خوشم نیومد به نظر من بهترین ویندوز هنوز هم ویندوز۷ هست.

Samsung--Electronics

سلام آقای رحمانی
خوبید؟
میگم شما وین ۱۰ رو رو سیستمتون دارید؟ اگه آره ، سیستم شکا چند گیگ رم داره و چند درصدش پره؟ سیستم من ۸ گیگ رم داره و تو سون ۲۰ تا ۳۰ درصدش پره
رو ۱۰ چطوره؟ خیلی برام مهم هست(برای گیمینگ )
ممنون

Samsung--Electronics

ممنون
خوب مشکل بعدی:
راهی هست که بدون نصب آپدیت ها ، بتونم ویندوز ۱۰ رو رزو کنم؟
بعد نصب پوشه ای به نام ویندوز.old درست می شه یا نه و این که چیزی از دست نمی ره؟ مثلا سیو ها تو پوشه program data :rose: :rose:

Samsung--Electronics

اطلاعات مهم هستن
پس اگه آپگرید کنم به جای کلین اینستال ، چیزی پاک نمی شه؟
۲- من خواستم با مایکی چت کنم(ساپورت ) بعد ۵۰ ثانیه میگه ما خیلی شلوغیم و صبر کن و …
این به دلیل تحریم هست؟ چون نیم ساعتم صبر کردم و چند بار تست کردم؟ :wacko: :wacko:

mohammadh hossein

من که نصب کردمش. یه هفته ای میشه از دانلود ها گرفتم. کرک شده. خیلی دوست داشتم اورجینال بخرم پولش رو هم دارم ولی یه راه حل درست و حسابی نیست. مثلا دیجی کالا لایسنس اصلش رو بفروشه خیلی خوب میشه

حسین

دوست عزیز تو اینترنت بگردی چند تا سایت ایرانی هم هست که ویندوز با شماره سریال اورجینال می فروشن !!! ویندوز ۷ و ۸٫۱ رو خودم قبلا دیدم . صد در صد ویندوز ده هم میاد !!!

shahab_m

ترنجی تو رو خدا یه فکری به اوضاع سایت و مخصوصا عکسهای سایت بکن! فکر میکردم درست میشه نگفتم! اما.. الان یک ماهی هست برای لایک کردن باید بزنم رو صورت دکستر مورگان عزیز!!! 🙂 نمیدونم چی شده!!!
در ضمن عکس خیلی از خبر ها هم یه عکس بچه یا آیکون یا حتی آواتار کاربرا رو نشون میده برام!!! من با گوشی سایت رو چک میکنم نمیدونم جریان چیه!! :heart: تشکر از سایت عالیتون

Samsung--Electronics

من مشکل داشتم که برا هر مطلب باید وارد و خارج میشدم. خودش درست شد!!!!!!!!!!!

m9472

فقط ویندوز ۷

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...