حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماره سریال دو گوشی هوشمند جدید الجی در FCC دیده شد

در مراسم CES 2017 قرار است بسیاری از برند ها حاصل تمامی تلاش های خودشان را در معرض دید عموم قرار بدهند و از محصولات خود به صورت رسمی رونمایی کنند .

چندی پیش خبری در ترنجی مبنی بر هفت گوشی هوشمند جدید الجی که قرار است در گردهمایی CES 2017 معرفی شوند ، پوشش داده شد و مشاهده کردیم که کمپانی الجی برای تمامی دسته طرفداران خود یک پیشنهادی دارد و قرار است از ضعیف ترین گوشی ها تا گوشی های میان رده ، نسل ۳ LG Stylos و . . . را به صورت رسمی رونمایی کند .

اما به تازگی خبری در PhoneArena منتشر شده است که شماره سریال دو گوشی هوشمند الجی را نشان می دهد و این شماره سریال ها با کد LG-257H و LG-L59BL در FCC رویت شده است که احتمال می رود این گوشی ها ، به ترتیب گوشی های LG Stylos 3 و LG X Power 2 باشند . در ادامه مطلب به بررسی مشخصات فنی لو رفته از این گوشی ها می پردازیم ، با ترنجی همراه باشید .

اطلاعات اولین گوشی هوشمندی که مورد بررسی قرار می گیرد گوشی LG Stylos 3 با کد LG-257H می باشد که قرار است در بخش صفحه نمایش خود از یک پنل بزرگ ۵٫۷ اینچی استفاده کند که همراه با این گوشی یک قلم دیجیتال مخصوص سری LG Stylus نیز وجود دارد و همینطور این گوشی به یک سنسور اثر انگشت مجهز می باشد . بخش دوربین های تشکیل دهنده این گوشی نیز دو لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است که به ترتیب برای دوربین اصلی و دوربین ثانویه جهت برقراری تماس های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به اطلاعات لو رفته قبلی این گوشی ، دو دوربین به یک فلش LED مجهز هستند و از یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند .

دومین گوشی مورد بحث گوشی LG X Power 2 با کد LG-L59BL است که از یک پنل ۵٫۵ اینچی برای صفحه نمایش خود بهره می برد و کیفیت HD را به نمایش می گذارد و مانند گوشی LG Stylus 3 از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی و ثانویه این گوشی هوشمند استفاده می شود و در آخر باید گفت که باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن با یک بار شارژ تا دو روز به کاربر شارژدهی می کند .

با توجه به مستنداتی که در FCC آمده است همه هفت گوشی هوشمند کمپانی الجی ، قابلیت تفکیک پذیری باتری به دست کاربر را فراهم می کند و همچنین از یک باتری برای دوربین سلفی آن ها استفاده شده است .

شماره سریال دو گوشی هوشمند شماره سریال دو گوشی هوشمند

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/The-FCC-has-certified-two-new-LG-handsets-bringing-the-number-to-seven-over-the-last-week_id89200″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........