حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت ZTE نخستین گوشی هوشمند Gigabit LTE را معرفی می‌کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، اخبار، اسمارت‌فون، اینترنت، حتما بخوانید، موبایل

شبکه ۵G یا همان “نسل پنجم شبکه تلفن همراه” ممکن است در آینده مورد استفاده قرار گیرد ولی LTE یا “فناوری تکامل بلند مدت” هنوز آن چنان که باید به کارگیری نشده است و هنوز قابلیت‌هایی برای عرضه کردن دارد.

شرکتی چینی موبایل‌ساز موسوم به ZTE به تازگی اعلام کرده است که بنا دارد تا نخستین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت gigabit LTE را اواخر ماه جاری میلادی در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ که در بارسلونا برپا می‌شود معرفی کند.

گوشی هوشمند گیگابیت که ZTE در پی ساخت آن است امکان سرعت دانلود را به یک گیگابیت در ثانیه می‌رساند منتها ما هنوز چیز زیادی درباره این گوشی نمی‌دانیم.

شرکت ZTE در این مورد گفته است:

«گوشی گیگابیت ZTE انقلابی در استاندارد جدید سرعت‌های دانلود است و یک گیگابیت در ثانیه (۱Gbps) واجد جهش کیفی در دنیای جدید تجربه موبایل است زیرا امکان دسترسی به ویدئوی واقعیت مجازی با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه، ذخیره‌سازی سریع در فضای ابری، ارتقاهای تفریح و سرگرمی و دانلود سریع موسیقی و فیلم را در بستر اولترا وای فای فراهم می‌کند.»

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33962/first-gigabit-lte-phone-to-be-announced-at-mwc-2017/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار